Buty firmy Adidas w wiatach przystankowych AMS

16 kwietnia br. rozpoczęła się niestandardowa kampania OOH dla marki Adidas. Buty z linii ZX Flux zawisły w gablotach przystankowych w Warszawie. ZX Flux od...

Nestlé Waters pracuje nad butelką wykonaną w 100% z odnawialnych surowców

Nestlé Waters we współpracy z firmą Danone oraz Origin Materials, startupem z Kalifornii, pracuje nad stworzeniem plastikowej butelki PET wykonanej w 100% ze zrównoważonych...

Konferencja Potencjał branży spotkań już 24 września!

Już w najbliższy piątek, 24 września od godz. 12:00 w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie odbędzie się konferencja pt. „Potencjał branży spotkań”. Wydarzenie odbędzie się...

Towarzyszymy Polakom w ich codzienności | Beata Dąbrowska, Super-Pharm

O dwóch dekadach firmy w Polsce, rozwoju, wdrażaniu e-commerce i dbaniu o customer experience, a także o nowych planach związanych z Jubileuszem marki mówi...

Hejt to nowa normalność – XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations

16 i 17 września w odbyła się kolejna edycja Kongresu PR. W rzeszowskim Hotelu Bristol spotkało się ponad 200 specjalistów branży: przedstawicieli firm, agencji...

Tam, gdzie rośnie rynek, rosną potrzeby jego obsługi | Artur Wojtaszek, OEX E-Business

O boomie na e-commerce, którego efektem jest wzrost zapotrzebowania na usługi logistyczne, tworzeniu nowego brandu opakowaniowego i holistycznej obsłudze klienta mówi CEO OEX E-Business, Artur Wojtaszek. Wasza...

Gadżet MOTO – czapka marki Atlantis Caps model WINNER

S2 Distribution prezentuje czapkę marki Atlantis Caps - model WINNER. Czapka w wersji motoryzacyjnej - model dla zwycięzców. Oryginalna sześciopanelowa czapka z haftem liści dębowych...

AMS i Ströer zawarły umowę

27 lipca br. firmy AMS i Ströer Polska zawarły umowę konsorcjum w celu wspólnego ubiegania się o zawarcie umowy koncesji na budowę i utrzymanie...

Swapan Chaudhuri w ścisłym zarządzie Infosystems SA

Od 1 marca br. do ścisłego zarządu Infosystems SA dołączył Swapan Chaudhuri. Jest on odpowiedzialny za sprzedaż jej produktów i działania marketingowe w kraju...

STAY CONNECTED

21,992FaniLubię
0ObserwującyObserwuj
0SubskrybującySubskrybuj

FEATURED

MOST POPULAR

Niecodzienne decyzje zakupowe Polaków –...

Attention Marketing Research (połączenie wiedzy i doświadczenia badaczy rynku z PMR Consulting & Research...

LATEST REVIEWS

Majonez Kielecki ponownie na ekranach

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Już w połowie marca firma rusza z wielkanocną kampanią reklamową swojego sztandarowego wyrobu - Majonezu...

Polska partnerem badania UIA 2021

Polska Organizacja Turystyczna - Poland Convention Bureau, wraz z Thailand Convention & Exhibition Bureau i Seoul Tourism Organisation, jest partnerem kompleksowego badania „Wpływ COVID-19...

LATEST ARTICLES

tarcza