NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Czas na dobre szkolenia! | Mariusz Rusin

Od teorii do praktyki może być bardzo długa droga, dlatego stawiam na praktykę. Nazywam się Mariusz Rusin. Prowadzę eventy, uczę oraz motywuję ludzi do...

Kiedy marka trze o markę – czyli wspólne akcje różnych brandów

„Zgoda buduje, niezgoda rujnuje” – znane staropolskie porzekadło w świecie marketingu też się sprawdza, choć nie zawsze jest to oczywiste. Co prawda reklamowe potyczki marek...

Trwają targi Festiwal Marketingu i Druku

Trwają największe targi reklamy i poligrafii reklamowej w tym roku. 15 i 16 września w EXPO XXI Warszawa na ul. Prądzyńskiego 12/14 można spotkać się...

Już jutro rusza Festiwal Marketingu i Druku. Trwa rejestracja!

Już jutro o godzinie 10.00 rozpoczynają się największe targi reklamy i poligrafii reklamowej w tym roku. Impreza odbędzie się w dogodnej lokalizacji, blisko centrum...

Tekstylia znamy „od podszewki” | Joanna i Mariusz Szandeccy, SANDEX

O początkach prowadzenia firmy, rozwoju w branży tekstyliów reklamowych oraz o partnerstwie i zaufaniu w biznesie mówią Joanna i Mariusz Szandeccy z firmy SANDEX. Wszystko zaczęło się od… ręcznika. Proszę przybliżyć historię...

Stawiamy na relacje nie tylko w biznesie | Patryk Modrak i Michał Bartkowiak, AXPOL Trading

O budowaniu biznesu gadżetowego w czasach rodzącego się kapitalizmu, ofercie, która ewoluowała przez 3 dekady działalności oraz o trendach i planach na kolejne lata mówią Patryk Modrak oraz...

To ludzie, a nie technologia tworzą eventy | Katarzyna Redlich, PZU

O odwróceniu o 180 stopni eventowych rozwiązań, nowych wyzwaniach, które pojawiły się w związku z pandemią, o tym, że online nie zastąpi relacji bezpośrednich i powrocie do wydarzeń offline mówi...

Worko-plecaki z dowolnym nadrukiem od SDX Group

Powrót do szkoły nie musi być nudny. Firma SDX Group oferuje wielofunkcyjny worek szkolny BASIC, STANDARD, PREMIUM i wersje MINI nie tylko na buty.  System...

Wychodzimy poza „tatrzańską bańkę” | Jan Krzeptowski-Sabała, Tatrzański Park Narodowy

O problemach i wyzwaniach Parku Narodowego, kampaniach, które mają edukować i promować ochronę przyrody, a także ambasadorach marki mówi Jan Krzeptowski-Sabała z Tatrzańskiego Parku Narodowego. Ruszyliście niedawno z kampanią pod hasłem...

Nowa technika znakowania: nadruk membranowy | Adrian Bagieciel, Reklama Ananas

O metodach zdobienia gadżetów, targowej premierze i  innowacyjnym sposobie znakowania pisze w swoim felietonie wystawca targów Festiwal Marketingu i Druku, Adrian Bagieciel z firmy...