NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Nowe artykuły, nowe marki –  z rabatami do 31 października!

Na jesień i zimę L-Shop-Team proponuje ponad 170 nowości od 20 marek oraz wprowadza do swojego bogatego menu 3 zupełnie nowe marki: CRAGHOPPERS, DARE2B i THE ONE TOWELLING.  Na chłodniejszą porę roku dystrybutor L-Shop-Team przygotował nowe bluzy, kurtki, kamizelki, ciepłe czapki i inne niezbędne zimowe akcesoria. Także ofertę odzieży roboczej i pracowniczej poszerza o nowe artykuły Hi-Vis, medical wear...

Towarzyszymy Polakom w ich codzienności | Beata Dąbrowska, Super-Pharm

O dwóch dekadach firmy w Polsce, rozwoju, wdrażaniu e-commerce i dbaniu o customer experience, a także o nowych planach związanych z Jubileuszem marki mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager Super-Pharm. To już 20 lat Super-Pharm w Polsce. Jak wyglądało początki marki w naszym kraju? Pierwsza placówka Super-Pharm, czyli apteka, perfumeria i drogeria, została otwarta wiosną 2001 r. w Galerii Mokotów. To...

Hejt to nowa normalność – XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations

16 i 17 września w odbyła się kolejna edycja Kongresu PR. W rzeszowskim Hotelu Bristol spotkało się ponad 200 specjalistów branży: przedstawicieli firm, agencji public relations oraz organizacji pozarządowych. W trakcie tegorocznej edycji nie zabrakło tematów związanych z digital PR-em, hejtem oraz e-kryzysami. Kongres PR co roku potwierdza, jak dynamiczna jest branża public relations. Eksperci dyskutowali o zmianach, które...

Tam, gdzie rośnie rynek, rosną potrzeby jego obsługi | Artur Wojtaszek, OEX E-Business

O boomie na e-commerce, którego efektem jest wzrost zapotrzebowania na usługi logistyczne, tworzeniu nowego brandu opakowaniowego i holistycznej obsłudze klienta mówi CEO OEX E-Business, Artur Wojtaszek. Wasza oferta dla e-commerce to pełna logistyka sklepów internetowych w jednym miejscu. Na czym dokładnie polega ta holistyczna usługa? Holistyczny – czyli całościowy charakter naszej usługi ma na celu zapewnienie naszym klientom maksymalnego komfortu współpracy i zadowolenia z efektów prowadzonych...

Targi Packaging Innovations dowodem na restart branży!

- To jedyny czas w roku, kiedy cała branża może się spotkać w jednym miejscu – słowa uczestniczki najlepiej oddają charakter Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations – najważniejszego wydarzenia branży, które 15-16 września odbyło się w EXPO XXI Warszawa. W tym roku w imprezie wzięło udział 3100 osób. Tegoroczna 13. edycja targów zorganizowana została wspólnie z Festiwalem Marketingu i...

Konferencja Potencjał branży spotkań już 24 września!

Już w najbliższy piątek, 24 września od godz. 12:00 w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie odbędzie się konferencja pt. „Potencjał branży spotkań”. Wydarzenie odbędzie się z okazji 5-lecia działalności LCK, a tematyka poszczególnych paneli dyskusyjnych skupiać się będzie wokół funkcjonowania obiektów konferencyjnych, ich roli w rozwoju regionów, a także współpracy w ujęciu międzysektorowym. Pierwszy panel dyskusyjny, moderowany przez Remigiusza Małeckiego – Rzecznika...

Potrafimy czynić cuda | Martyna Mędrek, ART OFFICE

O biznesie, który powstał z przypadku. Największych wyzwaniach i nauce, która z nich płynęła. A także o rozwijaniu się na rynku azjatyckim i inwestycjach w Polsce opowiada Martyna Mędrek, CEO Domu Reklamy ART OFFICE. To już 20 lat na rynku reklamy. Kto jest sprawcą całego zamieszania i dlaczego nazwa Waszej firmy powstała trochę „przez przypadek”? Tak, początek naszej firmy był bardzo przypadkowy i spontaniczny. Po kryzysie w firmie, w której pracowałam, doszłam do...

Wciąż cieszy nas to, co robimy | Wojciech i Alicja Wąsowscy, 12M

O początkach i „dorastaniu” w branży artykułów promocyjnych, kondycji branży reklamowej i planach na przyszłość mówią Wojciech i Alicja Wąsowscy, właściciele firmy 12M. Świętujecie dekadę na rynku. Jak wspominacie początki biznesu? Początki działalności nie należały do najłatwiejszych. 10 lat temu posiadaliśmy naprawdę niewielki kapitał finansowy i małe biuro. Nie brakowało nam natomiast zapału, pomysłów, planów i determinacji w działaniu, aby to wszystko stopniowo ubierać w realny kształt i spełnienie. Oczywiście było...

Czy LinkedIn to odpowiednie miejsce na budowanie marki własnej – badanie

LinkedIn stał się jedynym serwisem, który umożliwia nawiązywanie relacji stricte biznesowych. Dzięki niemu osoby z szeroko pojętego świata biznesu otrzymują szansę na poznanie nowych osób, które zajmują się podobnymi obszarami działalności biznesowej, które w dalszej perspektywie mogą stać się partnerem w konkretnych projektach. Szybki wzrost popularności LinkedIna spowodował wyodrębnienie się poglądu, że jest to najlepsze miejsce do budowania marki...

Co ma wpływ na decyzje zakupowe i wybór gadżetów?

Aktualna rzeczywistość cały czas mocno odbiega, od tej, którą pamiętamy z 2019 roku. Gospodarka stanęła na głowie, ceny produktów i komponentów lecą w górę, koszt transportu z Chin wzrósł prawie pięciokrotnie, bez żadnej gwarancji na zatrzymanie tej tendencji. Obserwując to, co się dzieje, wiele firm łapie się za głowię, jedni szukają w tym szansy na odrobienie strat z 2020 roku windując ceny, inni starają się przetrwać,...