NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Męskie Granie 2022 – prawie 80 artystów, 16 koncertów i 8 miast   

Męskie Granie

Męskie Granie 2022, to wydarzenie sponsorowane przez markę Żywiec, w tym roku startuje z największą edycją w historii. Na dwóch scenach wydarzenia wystąpi prawie 80 polskich artystów reprezentujących odmienne konwencje i style, w tym m.in. BEDOES, Dawid Podsiadło, Daria Zawiałow, MARIA PESZEK, ØRGANEK, sanah, SOBEL oraz oczywiście Męskie Granie Orkiestra 2022, której skład ujawniony zostanie 31 maja. Trasa zagra...

KREAKCJA – IX edycja we wrocławskiej Czasoprzestrzeni

KREAKCJA

KREAKCJA odbędzie się 6 czerwca 2022 we Wrocławiu, to już dziewiąta edycja. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania będzie rzemiosło, a prelekcje poprowadzą Monika Splotka, Sylwia Bodnar oraz przedstawicielka Targów Dobry Design Magda Grobelna. Kolejna odsłona KREAKCJI Weź to w swoje ręce. O fenomenie rzemiosła. To właśnie temat przewodni kolejnej już edycji KREAKCJI. Podczas konferencji, która obędzie się 6.06.2022 roku o godzinie 18:00...

Świąteczny katalog od Chocolissimo by MM Brown

Świąteczny katalog

Świąteczny katalog od Chocolissimo by MM Brown został przygotowany na najgorętszy okres sprzedażowy w branży upominków. W tym roku ofertę podzielono - osobny świąteczny katalog, który zawiera propozycje produktów dedykowanych na: Adwent, Mikołajki, Boże Narodzenie czy Nowy Rok, a w drugim prezentowane są tylko zestawy zawierające czekoladki, wina, kawę czy herbatę i inne pyszności, które moga stanowić okazały i...

Atlas z nową kreatywną kampanią #teamSZEJKujemy

Atlas rozpoczęła działania w ramach nowej, kreatywnej kampanii produktowej. „#teamSZEJKujemy” to wielokanałowy projekt marketingowy, który wystartował z końcem marca 2022 roku. Celem kampanii jest promocja fugi w kontekście najprostszej metody mieszania, jaką jest SZEJKowanie.   Idea kreatywna ATLAS od lat realizuje kampanie, które cieszą się dużą popularnością wśród grupy docelowej. Nowa akcja jest dowodem dużej kreatywności i niestandardowego podejścia marki...

Świat wina daje szerokie możliwości | Maciej Roguski, Winkolekcja (Rolmex SA)

Winkolekcja, Maciej Rogulski

O długiej drodze do sukcesu – 35 latach na rynku jako Rolmex i 15-letnim rozwoju na rynku win i alkoholi, o największych wyzwaniach, trendach oraz o wpływie ostatnich wydarzeń na ich firmę mówi Maciej Roguski. Dyrektor Zarządzający Winkolekcja (Rolmex SA). 15 lat na rynku. Jaka jest Wasza specjalizacja po tym okresie? Winkolekcja wyspecjalizowała się w dostarczaniu win i alkoholi mocnych głównie...

Swarovski z kampanią z okazji Dnia Matki

Swarovski świętuje Dzień Matki ze specjalną kampanią w social mediach „Kocham Cię, mamo”. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group. Pod koniec maja obchodzimy Dzień Matki. Z tej okazji marka Swarovski ruszyła z kampanią „Kocham Cię, mamo”, w której oddaje hołd matczynej mądrości, a także celebruje różnorodność i inkluzywność. Z tej okazji Swarovski...

Gadżety i akcesoria piknikowe od jettStudio

akcesoria piknikowe od jettStudio

Importer upominków reklamowych firma jettStudio przedstawia ofertę gadżetów reklamowych w sam raz na piknik. Praktyczne akcesoria z możliwością oznakowania - idealne do promowania firmy. GRULLA - torba izotermiczna wykonana z poliestru 600D zapinana na zamek błyskawiczny. Posiada dużą przegrodę wewnętrzną i kieszonkę na suwak. Dodatkowo na zewnątrz z przodu torba ma 1 wsuwaną kieszonkę i 1 kieszonkę zapinaną na rzep, natomiast...

Natalia Szroeder i Ralph Kamiński w nowej kampanii marki tołpa

Natalia Szroeder

Natalia Szroeder i Ralph Kamiński w zaskakującym, niestandardowym spocie kampanii marki tołpa. Natalia Szroeder urzeka w nim swym pięknem, delikatnością, ale i siłą. Dyrektorem artystycznym oraz reżyserem spotu jest Ralph Kamiński. W kontekście kampanii beauty spot jest oryginalny, czarno-biały, produkty pojawiają się jedynie na planszy końcowej. Ten nieszablonowy pomysł przedstawienia konsumentom nowej serii ukazuje markę tołpa jako odważną i niekonwencjonalną. Przełomowa...

Packaging [R]evolution – przegląd najbardziej aktualnych rozwiązań ze świata etykiet i opakowań

Packaging [R]evolution

Packaging evolution – to wydarzenie skierowane do osób odpowiedzialnych za kreowanie i wdrażanie strategii opakowań, organizowane z inicjatywy Spółki Aniflex przy współpracy z Organizatorem targów Packaging Innovations. Wzorem lat ubiegłych w jednym miejscu i czasie zaproszeni prelegenci opowiedzą o tym co nowego i zaskakującego pojawiło się w świecie etykiet i opakowań. Nie zabraknie najbardziej gorącego tematu – ekologicznych rozwiązań...

Dobroczynny wpływ drzew

Kontakt z przyrodą poprawia samopoczucie, pewność siebie, motywację. Mówią o tym badania naukowe, sami to czujemy będąc na łonie natury, dlatego korzystajmy z terapii lasem tak często, jak to tylko możliwe. W ostatnim czasie popularność zyskała „terapia lasem”. Kojarzy się z uzdrawiającą energią drzew, przytulaniem się do nich, kontaktem z przyrodą, który koi zmysły i wzmacnia organizm. Czasem można spotkać...