Agencja reklamowa Totem opracowała identyfikację wizualną nowej marki dermokosmetyków dla cery dojrzałej Revium. Logo nowej marki, linia opakowań, komplet materiałów BTL oraz produktowa strona powstały w agencji reklamowej Totem. Celem prac projektowych było opracowanie spójnej identyfikacji wizualnej, oddającej nowoczesny, elegancki i kobiecy charakter marki. Najważniejszym wyzwaniem przy realizacji było uwzględnienie w projektach nawiązań do kultury Japonii, skąd pochodzi jeden z głównych składników kosmetyków Revium. Dział kreacji agencji Totem zaproponował opakowania proste i estetyczne. Charakterystycznym elementem, występującym zarówno na opakowaniach, jak i w materiałach BTL, są kwiaty przypominające kwiat wiśni, które nawiązują do kultury Japonii i podkreślają kobiecy charakter marki. Łatwo rozpoznawalny logotyp powstał jako odwołanie do japońskiej sztuki kaligrafii. Idealnie współgra i stanowi spójną całość z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej marki.