Logo

Marketing MIX

Agencja reklamowa Totem dla marki Revium

Agencja reklamowa Totem opracowała identyfikację wizualną nowej marki dermokosmetyków dla cery dojrzałej Revium. Logo nowej marki, linia opakowań, komplet materiałów BTL oraz produktowa strona powstały w agencji reklamowej Totem. Celem prac projektowych było opracowanie spójnej identyfikacji wizualnej, oddającej nowoczesny, elegancki i kobiecy charakter marki. Najważniejszym wyzwaniem przy realizacji było uwzględnienie w projektach nawiązań do kultury Japonii, skąd pochodzi jeden z głównych składników kosmetyków Revium. Dział kreacji agencji Totem zaproponował opakowania proste i estetyczne. Charakterystycznym elementem, występującym zarówno na opakowaniach, jak i w materiałach BTL, są kwiaty przypominające kwiat wiśni, które nawiązują do kultury Japonii i podkreślają kobiecy charakter marki. Łatwo rozpoznawalny logotyp powstał jako odwołanie do japońskiej sztuki kaligrafii. Idealnie współgra i stanowi spójną całość z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej marki.