Marka TheraPearl, z portfolio farmaceutycznej firmy VP Valeant, została nowym klientem agencji Brand Support. Agencja realizuje działania wspierające debiut na polskim rynku uśmierzających ból kompresów żelowych TheraPearl. W materiałach promocyjnych wykorzystywany jest wizerunek siatkarza Piotra Gruszki.
Do zadań agencji na pierwszym etapie działań należało m.in. stworzenie key visuala na potrzeby kampanii launchowej TheraPearl. Jest on bazą do komunikacji w prasie, Internecie i w kanałach BTL. Agencja odpowiada również za przygotowanie i realizację sesji zdjęciowej wszystkich produktów wraz z przykładami ich zastosowania (11 różnych rodzajów okładów), wykonanie sesji z siatkarzem Piotrem Gruszką, a także projekty materiałów BTL na potrzeby komunikacji w aptekach. Kolejne etapy działań są aktualnie uzgadniane z klientem.
TheraPearl to innowacyjne przeciwbólowe kompresy żelowe do stosowania na ciepło lub na zimno o bardzo szerokim zastosowaniu, m. in. bóle stawów, bóle mięśni, urazy ortopedyczne, obrzęki, bóle głowy, bóle menstruacyjne. Ze względu na swoją formułę są również bezpieczne dla organizmu.
– Dlatego też grupa docelowa jest bardzo zróżnicowana i tego samego wymaga komunikacja. Oprócz komunikacji ogólnoproduktowej w aptekach prowadzone będą również specyficzne działania ukierunkowane na sportowców (z wykorzystaniem wizerunku Piotra Gruszki), seniorów, czy kobiety z dziećmi – mówi Karolina Bourgeon-Zielińska, Senior Account Manager agencji Brand Support.
Brand Support współpracuje z VP Valeant od 2012 roku. Dotychczas agencja prowadziła działania marketingowe dla kilku marek z portfolio firmy, takich jak: Prazolacid, Trimepect czy Vitasteron. Dla tej ostatniej zrealizowała kampanię ATL rewitalizacji brandu oraz przygotowała nowe projekty graficzne opakowań.
VP Valeant jest częścią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego Valeant Pharmaceuticals International, odpowiedzialną za świadczenie usług reklamowych i marketingowych leków produkowanych przez ten koncern.
JK