Logo

Marketing MIX

AMS i Miasto Stołeczne Warszawa promują ideę wolontariatu na stołecznych przystankach

6 marca br. na Placu Bankowym w Warszawie odbyła się inauguracja kampanii społecznej poświęconej wolontariatowi w ramach 24. edycji Galerii Plakatu AMS. Miasto – partner wspierający konkursu – nagrodziło plakaty promujące ideę wolontariatu jako najbardziej bezpośredniej formy troski o relacje społeczne i otoczenie.

Zwycięski plakat autorstwa Katarzyny Czapskiej i wyróżnione prace: Julii Grochowalskiej, Julii Klinger, Karoliny Lubaszko i Borysa Szembeka można zobaczyć na przystankach w całej Warszawie w towarzystwie prac nagrodzonych w konkursie głównym Galerii Plakatu AMS, który odbył się pod hasłem „Wygodnie i odpowiedzialnie czyli jak”.

– Z radością zaangażowaliśmy się w konkurs Galerii Plakatu AMS, bo wierzymy, że prace artystyczne na przystankach zachęcą warszawianki i warszawiaków do wolontariatu. Liczymy, że dzięki temu jeszcze więcej osób odnajdzie w nim atrakcyjny sposób na spędzanie wolnego czasu – indywidualnie, z przyjaciółmi czy rodziną. Wolontariat jest dobrą wolą, którą chcemy się podzielić z innymi, bez żadnego przymusu – mówiła Karolina Zdrodowska, dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego w Urzędzie m.st. Warszawy.

– W ramach Galerii Plakatu AMS chcemy poruszać ważne społecznie tematy. Partner 24. edycji konkursu – Miasto Stołeczne Warszawa – wybrało wolontariat jako zagadnienie warte promocji. Bardzo dziękujemy za tę współpracę, bo w dzisiejszym, atomizowanym przez ekran komputera czy smartfona społeczeństwie, taki rodzaj aktywności jest bardzo potrzebny. Wolontariat łączy ludzi, uczy dzielenia się swoją energią i umiejętnościami, daje wielostronne korzyści. Ta filozofia jest nam bliska, ponieważ AMS w swojej działalności stawia na harmonijne łączenie przestrzeni publicznej, reklamowej i on-line dla lepszej komunikacji zarówno marketingowej jak społecznej – powiedział Marek Kuzaka, prezes AMS, podczas inauguracji kampanii.

Urząd m.st. Warszawy już od wielu lat jest zaangażowany w popularyzację idei wolontariatu wśród mieszkanek i mieszkańców stolicy. Wszystkie działania są realizowane poprzez projekt „Ochotnicy warszawscy”. Stołeczny ratusz promuje wolontariat jako sposób na połączenie działalności, która przynosi korzyści nam samym, z taką, która daje korzyści innym ludziom czy otoczeniu.

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawował audytor konkursu EY Polska. Partnerem głównym tej edycji jest Grupa Żabka, partnerem wspierającym m.st. Warszawa, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Dodatkowo, partnerem projektu zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi – Gazeta.pl, NowyMarketing.pl i „Vogue”.

Informacje o konkursie znajdują się na stronie internetowej: https://galeriaplakatu.ams.com.pl/.


Więcej newsów z branży TUTAJ.