Logo

Marketing MIX

Nowa strategia komunikacji oraz rebranding marki Fergio Bellaro

Agencja oLIVE media przeprowadziła proces rebrandingu dla Fergio Bellaro, polskiej marki kosmetyków naturalnych do pielęgnacji włosów, ciała, twarzy oraz produktów SPA. Zespół oLIVE media opracował także nową strategię komunikacji i dba o obecność marki w mediach społecznościowych.

Po kilkuletniej obecności na sklepowych półkach polska marka kosmetyczna Fergio Bellaro postawiła na zmianę designu etykiet produktowych, powierzając to zadanie agencji oLIVE media. Efektem współpracy jest wypracowanie nowego logo oraz odmienione etykiety, oparte na nowoczesnej stylistyce, przyciągające uwagę oryginalnymi połączeniami barw.

Nowy design doskonale łączy estetykę z naturalnym charakterem produktów, co spotkało się z pozytywnym odbiorem klientów. Dodatkowo, zastosowanie prostych i czytelnych fontów ułatwia zapoznanie się z informacjami o produkcie. Odnowione etykiety stanowią nie tylko estetyczną innowację, ale również przyciągają uwagę swoją nowoczesnością, kreatywnością i minimalizmem.

– Agencja oLIVE media pomogła nam stworzyć dopasowany do współczesnych trendów wizerunek marki. Wspólnie odmieniliśmy estetykę naszych produktów, a poprzez aktywne działania online, wyraźnie zwiększyliśmy naszą obecność w internecie – przyznaje Krystyna Broniek, eksport director w firmie New Anna Cosmetics.

Oprócz prac designerskich i graficznych, zespół social media agencji opracował szczegółowy content plan, aby zapewnić widoczność Fergio Bellaro w mediach społecznościowych. Odpowiadając na najnowsze trendy, wizualną prezentację marki oparto na dynamicznych kolażach graficznych i nawiązaniu do afirmacji.


Więcej newsów z branży TUTAJ.