Logo

Marketing MIX

Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na launch produktu Danio Jogurt Pitny

Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone – Danio Jogurt Pitny.

Danio Jogurt Pitny to najważniejsza premiera produktowa Danone w 2024 roku. Grupą docelową działań są „młodzi dorośli”. Altavia Kamikaze + K2 przygotowała koncept komunikacji digital dla nowego produktu, materiały POS, offline oraz non-standard. Odpowiada także za realizację części zaplanowanych działań.

Danio

Altavia Kamikaze + K2 jest odpowiedzialna za przeprowadzanie konkursów, kampanii oraz przygotowanie materiałów digital. W ramach projektu agencja wypracowała m.in. Key Visual, hasło oraz materiały graficzne dla aktywacji konkursowych.

Danio

Dodatkowo Altavia Kamikaze + K2 jest autorem pomysłu na sampling nowego produktu z wykorzystaniem specjalnie przygotowanych DanioBusów, wyposażonych min. w strefę gamingu, karaoke czy strefę selfie. Trasa DanioBusów została przygotowana w oparciu o wyselekcjonowane eventy odbywające się w dużych miastach, takich jak m.in.: SBM Festival w Warszawie, Juwenalia w Krakowie i Wrocławiu czy Influencers Live we Wrocławiu.

Za stronę organizacyjną eventów odpowiada agencja Elektra.


Więcej newsów z branży TUTAJ.