Logo

Marketing MIX

ŚRODA Summer 2024 już 31 lipca w Warszawie!

Następna edycja Środy pt. „Przejmij naszą scenę” odbędzie się już 31 lipca w Plażówce Saskiej o 17:30.

Środa to merytoryczne wydarzenie dla twórców internetowych, duży zastrzyk wiedzy połączonej z networkingiem w luźnej, nieformalnej atmosferze. Kierowany jest przede wszystkim do blogerów, instagramerów oraz youtuberów – i daje możliwość wzbogacenia swojego warsztatu w zakresie digitalu oraz networkingu. Składają się na nią wystąpienia najlepszych w swojej dziedzinie prelegentów. Uczestnicy wydarzenia – oprócz wysłuchania prezentacji – mogą zadawać pytania i spotkać się z ulubionymi twórcami w trakcie przerw.

Prelegentką nadchodzącej edycji będzie Dominika Dąbrowska, influencerka tworząca w sieci od 6 lat. Edycja letnia wyróżnia się w swoim formacie. Na wydarzeniu oprócz Dominiki uczestnicy mogą wysłuchać także wystąpień chętnych twórców i influencerów, którzy chcą podzielić się swoją twórczością z publicznością Środy.

Ten cykliczny event, organizowany jest przez Łukasza Kępińskiego oraz cały zespół Tears of Joy, agencji, która tworzy historie mające znaczenie. TOJ znana jest z kreatywnych, ale i efektywnych kampanii influencerskich, za co została doceniona nagrodami min. Cannes Lions, Effie, KTR i IAB Mixx. Zespół tworzący firmę posiada doświadczenie i kompetencje w zakresie social media i szeroko pojętych działaniach kreatywnych w digitalu, prowadząc kampanie m.in. dla takich marek jak, Durex, Lotto, LEGO, Nestle, Monini oraz obsługując social media takich marek jak Semilac, Hebe czy Riot Games.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.


Więcej newsów z branży TUTAJ.