Logo

Marketing MIX

Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”

BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zacznie się dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.

WstawaNIE, kąpaNIE, szykowaNIE do pracy lub szkoły. Niemalże każda poranna czynność ma w sobie pierwiastek negatywności. A gdyby zacząć dzień na „TAK”? Producent wysokiej jakości wyrobów mięsnych z Przechlewa postanowił zrobić to w swojej najnowszej kampanii „ŚniadaTAK”.

– W kampanii ŚniadaTAK postanowiliśmy odczarować wizerunek poranków i pokazać konsumentom, jak dobrze zacząć dzień. Core naszej idei stanowi zabawa słowem. Wykorzystujemy wszechobecne w porannych czynnościach „NIE” i zastępujemy je optymistycznym „TAK”! Nasze pyszne Kiełbaski Śniadaniowe, które właśnie dołączyły do oferty sieci Biedronka zamienią każde śniadaNIE w śniadaTAK. – tłumaczy Zbigniew Wysocki, Marketing Director w Goodvalley, producencie marki Dolina Dobra i dodaje: – W ramach kampanii stawiamy po raz kolejny na dobrą widoczność w outdoorze, co będzie można zauważyć zarówno na przystankach autobusowych, bankomatach, jak i w formie reklamy wielkoformatowej. Koncept słowotwórstwa, który daje nam dużą dowolność idealnie wpasowuje się również w przestrzeń internetową, dlatego do naszych działań angażujemy popularnych twórców specjalizujących się w tematyce gastronomicznej, lifestyle’owej, ale i zakupowej. Kampanię Doliny Dobra po raz kolejny charakteryzuje duża doza humoru i nieszablonowe podejście, do którego zdążyliśmy już przyzwyczaić konsumentów w naszych poprzednich kreacjach.

Kampania ŚniadaTAK towarzyszy wprowadzeniu do oferty Biedronki dwóch wariantów smakowych Kiełbasek Śniadaniowych od Doliny Dobra. Zarówno kiełbaski śniadaniowe, jak i pozostałe produkty Doliny Dobra powstają w unikatowym modelu produkcji, opartym na własnych polach uprawnych, paszach i zakładach przetwórczych, dzięki czemu producent ma pełną kontrolę nad łańcuchem powstawania swoich produktów, co daje gwarancję świeżości i smaku.

W ramach kampanii ŚniadaTAK zaplanowano emisję spotu oraz działania OOH i influencer marketing. Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja Freundschaft. Planowanie i zakup mediów powierzono MediaHub. Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.


Więcej newsów z branży TUTAJ.