W dzisiejszym świecie biznesu, gdzie rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, rzetelni pracownicy są jednym z najcenniejszych zasobów firmy. To właśnie ich pasja, ciężka praca i zaangażowanie przyczyniają się do sukcesów organizacji. Warto docenić ich nie tylko w formie bonusów czy podwyżek, ale także w bardziej osobisty sposób. Upominki świąteczne to doskonała okazja, by podziękować zespołowi za wysiłek włożony w całoroczną pracę.
Podarunek to więcej niż przedmiot – to emocje, które za nim stoją i gest, który mówi „dziękuję” w subtelny, lecz pełen ciepła sposób. Elegancko zapakowane kosze pełne przysmaków, takich jak praliny, herbaty czy wykwintne pierniki doskonale wyrażają wdzięczność. Tego rodzaju prezenty nie tylko cieszą podniebienia, ale sprawiają, że obdarowanie osoby czują się docenione. Dzięki starannie dobranym, polskim produktom, takim jak soki, miody i kraftowe trunki np. od Breslauer czy The Big Fellow można stworzyć upominek, który będzie wyznacznikiem wysokiej klasy i dbałości o detale.
Świąteczne drobiazgi, które zawierają spersonalizowane elementy, mają szczególną moc budowania więzi z pracownikami. Może to być finezyjne opakowanie wielokrotnego użytku np. w formie kuferka, patery, tuby lub latarenki czy starannie dobrany zestaw produktów – przykładowo kawoszom przypadną do gustu słodycze z dodatkiem kawy Pluton z najstarszej palarni w Polsce, a wielbicielom korzennych przypraw, bakalii i owocowych przetworów zestaw Zimowa misa specjałów od Składu Praskiego.
Tego typu prezenty sprawią, że pracownicy czują się zauważeni – to potężne narzędzie employer brandingowe. Wspierają one poczucie przynależności do organizacji, wzmacniają lojalność i zadowolenie kadry. To istotne szczególnie w czasach, gdy rynek pracy wymaga od pracodawców działań wykraczających poza standardowe benefity. Nic tak nie cieszy, jak osobisty akcent – indywidualna dedykacja czy spersonalizowana czekolada mogą uczynić każdy prezent wyjątkowym.
Coraz więcej firm zwraca też uwagę na ekologiczny wymiar upominków. Oferują one certyfikowane produkty, które wyróżniają się czystymi składami i krótką etykietą, co odpowiada na rosnące oczekiwania konsumentów poszukujących zdrowych, naturalnych produktów. W trosce o środowisko stosują one przyjazne opakowania i wypełniacze, a proces dostarczania produktów odbywa się w sposób neutralny pod względem ekologicznym.
Marki starają się również zminimalizować odpady produkcyjne, a klientów zachęcają do ponownego wykorzystania opakowań. Ponadto, wiele z nich korzysta w 100% z zielonej energii, świadcząc tym samym o swoim zaangażowaniu w zrównoważony rozwój. Taki wybór to sygnał, że firma dba nie tylko o swoich ludzi, ale również o przyszłość planety. Popularnym zabiegiem jest też sadzenie drzew w zamian za złożone zamówienia.
Nie od dziś wiadomo, że to właśnie drobiazgi budują największe wrażenie. Estetycznie zapakowany prezent, jak ten z kolekcji Christmas Moments projektu Martyny Wójcik-Śmierskiej, wręczony wraz z życzeniami, staje się miłym wspomnieniem, które pracownik zabiera ze sobą na świąteczną przerwę w domowym zaciszu. To mały krok, który przynosi ogromne korzyści – wzmacnia relacje w zespole, poprawia nastrój i sprawia, że świąteczna atmosfera obecnie jest także w codziennej pracy.
Marka Nobilia, specjalizująca się w tworzeniu wyjątkowych koszy prezentowych, doskonale rozumie, jak wielką rolę odgrywa jakość i dbałość o szczegóły w budowaniu relacji. Jej świąteczne zestawy, pełne smakołyków i aromatów, to idealne narzędzie dla firm, które pragną docenić swoich pracowników.
Świąteczny katalog dostępny jest na stronie marki Nobilia.
Z ofertą marki Nobilia będzie można zapoznać się 29 i 30 stycznia podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW, odwiedzając stoisko F3, Hala nr 1.
Trwa bezpłatna rejestracja TUTAJ.
Więcej newsów z branży TUTAJ.