tam
W tegorocznej charytatywnej akcji głównym produktem są maskotki – bohaterowie świątecznej reklamy TK Maxx: jeż, koza, alpaka i kaczka. Wszystkie produkty oznakowane są specjalną metką z logo Akademii Przyszłości. To idealny prezent dla najbliższych z okazji świąt. Dzięki tej charytatywnej akcji co najmniej 30% zysku ze sprzedaży zostanie przekazane dla Akademii Przyszłości.
Akademia Przyszłości to program społeczny, który każdego roku pomaga dzieciom z niską samooceną, które nie dostrzegają swojego potencjału. Na początku zeszłorocznej edycji m.in. 60% podopiecznych mierzyło się z brakiem wiary w siebie i trudnością w utrzymywaniu koncentracji na lekcjach, 38% miało trudne relacje z rówieśnikami, 36% było nieśmiałe. Dla innych trudnością była niska motywacja do nauki – 31%. (Badanie własne Akademii Przyszłości z edycji 2023/24).
Dzieci włączone do programu spotykają się raz w tygodniu z indywidualnym wolontariuszem lub wolontariuszką, z którym pracują nad pokonywaniem swoich trudności. Ważnym wsparciem dla najmłodszych są również darczyńcy tzw. Indeksów Sukcesów. W Akademii Indeks to papierowa książeczka, w której dziecko ze wsparciem wolontariusza wpisuje swoje małe-wielkie sukcesy. Ufundowanie na www.akademiaprzyszlosci.org.pl Indeksu Sukcesów dla konkretnego dziecka, to dla niego jasny sygnał, że jest ktoś, kto mu kibicuje w drodze do pokonywania trudności.
Współpraca TK Maxx i Akademii Przyszłości trwa od 2014 roku. Ta inicjatywa to kolejny ważny krok w kierunku budowania lepszej przyszłości dla najmłodszych. TK Maxx i Akademii Przyszłości chcą, by dzieci zaczęły pokonywać dotychczasowe trudności i z podniesioną głową patrzyły w przyszłość, realizowały swój potencjał, a także marzenia i aspiracje. Dzięki wsparciu finansowemu TK Maxx, Akademia Przyszłości z roku na rok może się rozwijać, włączać do programu dzieci w całej Polsce, rekrutować i szkolić wolontariuszy, wolontariuszki oraz zapewniać im narzędzia niezbędne do wykonywania zadań.
Więcej newsów z branży TUTAJ.