Męskie Granie łączy pasję, muzykę i energię ludzi w każdym wieku. Teraz częścią tej wyjątkowej opowieści stały się puszki Żywca, podkreślające lokalny charakter miast, w których odbywają się koncerty – Warszawy, Krakowa, Gdańska, Szczecina, Poznania, Wrocławia i Żywca. Dzięki współpracy z Marcinem Czają, znanym ze swoich murali i ilustracji, udało się oddać miejską dynamikę, wprowadzając nowoczesny akcent do produktów codziennego użytku.
Męskie Granie to nie tylko muzyka i emocje, ale też dystans, humor i miejski luz. Każda puszka skrywa detale, które na pierwszy rzut oka mogą umknąć, ale to właśnie one nadają im unikalnego charakteru. Projekty odzwierciedlają specyfikę miast i ich mieszkańców oraz ich pasję i twórcze podejście do świata. Te subtelne elementy stanowią integralną część całej kolekcji.
– Po sukcesie naszej współpracy z Andrzejem Pągowskim, zdecydowaliśmy się stworzyć kolejną limitowaną edycję puszek. Tym razem puściliśmy oko do miast, w których odbywają się koncerty w ramach trasy Męskie Granie. To unikalne projekty podkreślające charakter tych miejscowości, ale w niezwykle humorystyczny sposób, tak typowy dla Żywca – komentuje Ewa Stefanowicz, managerka marki Żywiec.
Za kreację, komunikację digital i działania BTL odpowiada agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Autorem grafik na limitowanej edycji puszek jest Marcin Czaja.
Więcej newsów z branży TUTAJ.