Logo

Marketing MIX

Zbliża się semKRK#23 BIG

Po sukcesie semKRK – workshop edition konferencja powraca w znanej formie do Starej Zajezdni. Pasjonaci marketingu internetowego z całej Polski zjadą do Krakowa na semKRK#23 BIG, aby zdobywać wiedzę, dzielić się doświadczeniami i dobrze bawić. Przed uczestnikami merytoryczne wystąpienia, spotkania z przedstawicielami firm, zaawansowane warsztaty dla specjalistów i AfterParty w samym sercu krakowskiego Kazimierza.

tam

Merytoryka na najwyższym poziomie

Na scenie wystąpią najlepsi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, występują na największych marketingowych konferencjach i jako pierwsi dzielą się nowinkami z obszarów, w których się specjalizują.

Na scenie wystąpią:

  • Maciej Chmurkowski, Enterprise Products Owner Senuto Enterprise,
  • Damian Sałkowski, CEO Senuto,
  • Maja Wiśniewska-Hardek, Head of Marketing SMSAPI,
  • Krzysztof Modrzewski, Head of Education w Witbee,
  • Sebastian Heymann, Head of SEO w Agencji Rise360,
  • Murat Yatagan, Growth Advisor w muratyatagan.com,
  • Serge Nguele, Founder w Your PPC Doctor,
  • Mark Williams-Cook, Director Candour,
  • Maciej Lewiński, CEO data.rocks,
  • Przemysław Modrzewski, xPlatform Measurement & Growth Lead, CEE w Google,
  • Roksana Frankowska, SEO Lead w KERRIS,
  • Michał Ozimek, Senior SEM Specialist w Vilaro,
  • Lera Rastyazhenko, Senior Web Analyst w Gecko Dynamics,
  • Robert Głowacki, Head of SEO & AI Operations w Altavia Kamikaze + K2.

Kolejne nazwiska będą pojawiać się na stronie internetowej wydarzenia, a także profilach wydarzenia na Facebooku i LinkedInie.

Wyjątkowa formuła Call4Papers

Podczas semKRK#23 BIG uczestnicy wysłuchają nie tylko prezentacji zaproszonych gości. Każdy specjalista ma szansę wystąpić przez kilkusetosobową publicznością dzięki specjalnej formie przeprowadzania Call4Papers.

Chętni do wystąpienia na imprezie przesyłają tematy wraz z opisami, a organizator publikuje w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają nazwisk występujących, którzy stoją za wybranymi tematami. W ten sposób również nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie.

Zwycięzców tej edycji organizatorzy ogłosili już na social mediach, a ich prezentacje zostaną usłyszane już w pierwszym bloku z wystąpieniami.

Gala semKRK Awards 2025

Edycja BIG to także rozwiązanie konkursu semKRK Awards i wręczenie statuetek zwycięzcom – już po raz ósmy. Sędziowie (byli prelegenci semKRK) wyróżniają najlepsze kampanie SEO, Google Ads i E-commerce przeprowadzone na polskim rynku w ostatnim roku.

Warsztaty dla zaawansowanych

semKRK poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni szkoleń prowadzonych online przez ekspertów-praktyków. Podczas spotkań uczestnicy nie tylko doskonalą swoje umiejętności, ale też na bieżąco komunikują się z prowadzącymi – zadają pytania, komentują, dyskutują. Dzięki temu wiedza pozyskana podczas warsztatów jest jeszcze lepiej dostosowana do prowadzonych przez nich działań, a uzyskane wskazówki mogą wdrażać w praktyce już następnego dnia.

Wiedza, networking, rozrywka

Wiedza to jedno, ale znajomości w branży też są ważne! Podczas wydarzenia semKRK znane jest z zapewniania świetnych warunków do networkingu. Długie przerwy, strefy chillu przed Starą Zajezdnią i na antresoli oraz AfterParty (niekiedy trwające do bladego świtu) sprzyjają nie tylko nawiązywaniu nowych kontaktów i spotkaniom z dawno niewidzianymi znajomymi, ale też wymianie doświadczeń czy najlepszych praktyk.


semKRK#23 BIG

18 czerwca, Kraków

Linki:

Strona wydarzenia

Bilety

OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.


Więcej newsów z branży TUTAJ.