tam
Na scenie wystąpią najlepsi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, występują na największych marketingowych konferencjach i jako pierwsi dzielą się nowinkami z obszarów, w których się specjalizują.
Na scenie wystąpią:
Kolejne nazwiska będą pojawiać się na stronie internetowej wydarzenia, a także profilach wydarzenia na Facebooku i LinkedInie.
Podczas semKRK#23 BIG uczestnicy wysłuchają nie tylko prezentacji zaproszonych gości. Każdy specjalista ma szansę wystąpić przez kilkusetosobową publicznością dzięki specjalnej formie przeprowadzania Call4Papers.
Chętni do wystąpienia na imprezie przesyłają tematy wraz z opisami, a organizator publikuje w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają nazwisk występujących, którzy stoją za wybranymi tematami. W ten sposób również nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie.
Zwycięzców tej edycji organizatorzy ogłosili już na social mediach, a ich prezentacje zostaną usłyszane już w pierwszym bloku z wystąpieniami.
Edycja BIG to także rozwiązanie konkursu semKRK Awards i wręczenie statuetek zwycięzcom – już po raz ósmy. Sędziowie (byli prelegenci semKRK) wyróżniają najlepsze kampanie SEO, Google Ads i E-commerce przeprowadzone na polskim rynku w ostatnim roku.
semKRK poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni szkoleń prowadzonych online przez ekspertów-praktyków. Podczas spotkań uczestnicy nie tylko doskonalą swoje umiejętności, ale też na bieżąco komunikują się z prowadzącymi – zadają pytania, komentują, dyskutują. Dzięki temu wiedza pozyskana podczas warsztatów jest jeszcze lepiej dostosowana do prowadzonych przez nich działań, a uzyskane wskazówki mogą wdrażać w praktyce już następnego dnia.
Wiedza to jedno, ale znajomości w branży też są ważne! Podczas wydarzenia semKRK znane jest z zapewniania świetnych warunków do networkingu. Długie przerwy, strefy chillu przed Starą Zajezdnią i na antresoli oraz AfterParty (niekiedy trwające do bladego świtu) sprzyjają nie tylko nawiązywaniu nowych kontaktów i spotkaniom z dawno niewidzianymi znajomymi, ale też wymianie doświadczeń czy najlepszych praktyk.
semKRK#23 BIG
18 czerwca, Kraków
Linki:
OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.