– Trzeci rok obecności na festiwalach to moment, w którym wiemy już, co działa – ale też odważnie wprowadzamy nowe pomysły. Odświeżyliśmy koncept, aby jeszcze lepiej angażować uczestników, wyróżniać się na tle innych marek i tworzyć realne, emocjonalne doświadczenia. „Doładuj energię z Tigerem” to nie tylko hasło – to konkretna przestrzeń i vibe, który zostaje z uczestnikami na długo – mówi Monika Buchwald, CEO oraz Head of Creative & Strategy w Creative Brand Stories.
W 2025 roku marka Tiger pojawi się na trzech festiwalach:
W tym roku strefa to nie tylko miejsce odpoczynku, ale przestrzeń do wyrażania siebie i budowania własnego stylu.
– W 2025 roku strefa Tiger powraca w nowej odsłonie jako przestrzeń pełna energii, stylu i autentycznego festiwalowego vibe’u. Na fanów muzyki czekają starannie zaprojektowane aktywacje, które łączą niezwykłe doznania wizualne, możliwość wyrażenia siebie, dobrą muzykę i lodówki pełne puszek Tigera. To przestrzeń dla tych, którzy chcą się wyróżnić i zostawić po sobie ślad – dosłownie i w przenośni – mówi Marcin Szewczyk, Event Specialist w Grupie Maspex.
Creative Brand Stories odpowiada za przygotowanie projektu strefy oraz koncepcji aktywacji, które mają wyróżnić markę podczas letnich wydarzeń i wzmocnić jej obecność wśród kluczowych grup odbiorców.
Więcej newsów z branży TUTAJ.