Logo

Event MIX

Marka Dawtona po raz trzeci na Pol’and’Rock Festival

Firma Dawtona po raz trzeci gra z Fundacją WOŚP podczas Pol’and’Rock Festival jako sponsor Biegu „Policz się z Cukrzycą”. Z Fundacją WOŚP Dawtona współpracuje od 8 lat promując zdrowe odżywianie, aktywny styl życia, ale również szerząc świadomość na temat cukrzycy.

Festiwal Pol’and’Rock (wcześniej Przystanek Woodstock) to jeden z największych festiwali muzycznych w Europie. Wydarzenie organizowane jest przez Fundację WOŚP od 1995 roku jako forma podziękowania i spotkania dla wszystkich osób, które co roku angażują się w organizację i pomoc podczas Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna edycja wydarzenia rozpoczyna się 31 lipca na lotnisku Czaplinek-Broczyno w województwie zachodniopomorskim.

Imprezą towarzyszącą podczas Festiwalu jest Bieg „Policz się z cukrzycą”, który odbędzie się pierwszego dnia wydarzenia. Wystartuje w nim ponad trzy tysiące osób. Każdy z uczestników po zakończeniu biegu otrzyma od Dawtony, która jest głównym sponsorem tego wydarzenia, proteinowy mus Pokket z dużą zawartością białka WPC, idealny suplement diety po wysiłku fizycznym. Ten bieg to już festiwalowa tradycja, która łączy aktywność fizyczną z ważnym przesłaniem, jakim jest wsparcie dla osób zmagających się z cukrzycą. Bieg ma również promować zdrowy styl życia.

dawtona

– Działamy z Fundacją WOŚP już od ośmiu lat, bo bliskie są nam wartości i misja Fundacji. Bieg wpisuje się w ideę promocji aktywności i zdrowego trybu życia, z którą kojarzą się produkty marki – podkreśla Katarzyna Kołodziej, Brand & Communication Manager Dawtony.

Jesienią, w ramach współpracy z WOŚP, do sklepów trafi limitowana edycja flagowego produktu Dawtony. Sok pomidorowy w butelce 300 ml będzie miał etykietę z charakterystyczną grafiką WOŚP zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka.


Więcej newsów z branży TUTAJ.