Celem spotkania było stworzenie szerokich możliwości networkingowych oraz przyjrzenie się aktualnej kondycji branży MICE i panującym w niej trendom, a także określenie tego, jak ma szansę kształtować się przyszłość naszego sektora. – Mashup Meetings od lat tworzy przestrzeń do rozmów o najważniejszych branżowych wyzwaniach. Tegoroczna edycja pokazała, że stoimy w obliczu redefinicji modeli działania, ale jednocześnie mamy ogromny potencjał, by wspólnie budować „fabrykę przyszłości” MICE. Nieprzypadkowo spotkaliśmy się w Fabryce Norblina – miejscu niegdyś przemysłowym, a dziś tętniącym kulturą i eventami. To doskonale obrazuje drogę naszej branży: dawniej spotkania były głównie logistyką, dziś to przestrzeń idei, wartości i innowacji. Serdecznie dziękuję naszym Partnerom, Panelistkom, Panelistom i Moderatorce za wkład w to wydarzenie. To Wasza zasługa, że Mashup ma tak wieka siłę i znaczenie dla całego środowiska – mówiła Anna Łukasik, CEO i wydawczyni THINK MICE.
Całość rozpoczęła się od koktajlu, głównym punktem programu była jednak debata w KinoGramie moderowana przez Edytę Drożdż (Level+, audytorka, konsultantka), w której wzięli udział przedstawiciele wszystkich działających w Polsce stowarzyszeń przemysłu spotkań: Żaneta Berus (Stowarzyszenie Branży Eventowej – SBE), Jakub Ćwikliński (Klub Agencji Eventowych SAR), Krzysztof Pobożniak (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel – SOIT), Anastazja Szerkus (SITE Poland), Agnieszka Szymerowska (Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce – SKKP) oraz Barbara Świderska (MPI Poland Chapter). Ich rozmowa skupiła się na wyzwaniach stojących przed światem MICE – od rosnącej roli AI, przez ESG i wellbeing, po zmiany pokoleniowe i zmieniające się potrzeby klientów, a także utrzymanie konkurencyjności Polski w kontekście globalnym (w tym m.in. konkurencję z rynkami azjatyckimi).
Po części merytorycznej goście spotkali się na uroczystej kolacji networkingowej w sali Gimlet, uświetnionej muzyką na żywo w wykonaniu zespołu Serwus Panie (Polska Scena Muzyczna). Była to najlepsza okazja, aby przy dobrym jedzeniu (Plated Catering) i w mniej formalnej atmosferze kontynuować rozmowy i nawiązywać nowe relacje. Nie zabrakło też symbolicznych upominków ufundowanych przez Partnerów.
Więcej newsów z branży TUTAJ.