
W ramach współpracy Russell Hobbs zobowiązał się do przekazania w ciągu najbliższych trzech lat minimum 270 000 funtów na wsparcie kluczowej misji Action Against Hunger, której celem jest walka z głodem zagrażającym życiu oraz niedożywieniem. Organizacje te połączyły siły, by na nowo zdefiniować kuchnię jako przestrzeń do czynienia dobra – miejsca, w którym nie tylko znajdują się urządzenia do przygotowywania posiłków, lecz także miejsca, które rozwija umiejętności i pewność siebie potrzebną, by zapewnić pożywny posiłek dla siebie i swojej rodziny.
Założona w 1979 roku organizacja Action Against Hunger działa dziś w 56 krajach, niosąc pomoc w sytuacjach kryzysowych oraz realizując długofalowe programy przeciwdziałające niedożywieniu. W 2024 roku wsparła 26,5 miliona osób, zapewniając im dostęp do pożywienia, czystej wody i możliwości godnego życia.
Kampania „Make a Meal Difference” będzie stanowić kreatywną platformę dla partnerstwa, łącząc wszystkie działania wokół wspólnego celu – zapewnienia dostępu do żywności na całym świecie. Inicjatywy koncentrować się będą na inspirowaniu młodego pokolenia i podnoszeniu świadomości społecznej w kluczowych krajach, takich jak Wielka Brytania, Niemcy, Hiszpania, Polska i Australia.
Izabela Matulka, Marketing Manager w Spectrum Brands Polska, komentując partnerstwo, podkreśla: – Od ponad 70 lat marka Russell Hobbs towarzyszy ludziom w ich domach, dostarczając sprzęty kuchenne i inspirując do tworzenia posiłków, które naprawdę mają znaczenie. Wiemy jednak, że dla milionów rodzin na całym świecie przygotowanie nawet najprostszego dania to codzienne wyzwanie. Dlatego jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Action Against Hunger. Wspólnie chcemy wprowadzać realne zmiany – pomagając społecznościom na całym świecie zdobywać umiejętności i wiedzę potrzebną do przygotowywania zdrowych i przystępnych cenowo posiłków.
Jean-Michel Grand, Executive Director w Action Against Hunger, dodał: – Jesteśmy dumni, że wspólnie z marką Russell Hobbs możemy podkreślić znaczenie prawidłowego odżywiania oraz sygnalizować pilną potrzebę zapewnienia każdej rodzinie dostępu do żywności niezbędnej do życia i rozwoju. Rosnąca liczba konfliktów oraz zmniejszające się budżety pomocowe sprawiają, że coraz więcej dzieci na świecie mierzy się z dramatycznym problemem głodu. Środki pozyskane w ramach tej współpracy pomogą nam dotrzeć do najbardziej potrzebujących, a dzięki partnerstwu z Russell Hobbs będziemy mogli poszerzyć zasięg naszych działań w walce z niedożywieniem.
Partnerstwo potrwa do kwietnia 2028 roku, a jego działania obejmą obszary edukacji, kreatywności i zaangażowania społecznego – wszystkie połączone wspólnym celem: walką z głodem i realnym wsparciem dla tych, którzy najbardziej tego potrzebują.
Więcej informacji o partnerstwie i działaniach społecznych Russell Hobbs znajduje się na stronie marki.
Szczegółowe informacje o działalności organizacji charytatywnej umieszczone są tutaj.
Więcej newsów z branży TUTAJ.