Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Black Pen, Black Cretive

Był sobie czarny, czarny las a w tym czarnym, czarnym lesie stał sobie czarny, czarny stół, a na tym czarnym, czarnym stole leżała.. zwycięska praca w konkursie Black Pen.

 

W takich okolicznościach mogłaby zostać wręczona nagroda w konkursie zorganizowanym przez Black Creative Business Consulting. Wśród kilkudziesięciu metrów czarnego atłasu, przeszywanego aksamitem, w krakowskiej galerii „Pauza” ogłoszono wyniki konkursu literackiego Black Pen (I edycja, 2006). I nagrodę za opowiadanie „Obsesja na imię ma Intimissimi” odebrał Tomasz Klarecki.

 

Gala połączona była z imprezą promocyjną organizatora konkursu Black Creative Business Consulting, pn. „Sześć zmysłów”.

W krakowskim klubie „Pauza”, uchodzącym za jeden z ciekawszych w mieście, przeprowadzono z tej okazji prezentację selektywnych marek, oddziałujących na wszystkie nasze zmysły: Lexus, Visconti, Bose, Smirnoff, Kenneth Cole, Rouge Bunny Rouge, Nunc Fasion. Wśród nich był debiutujący Black Creative („szósty zmysł”).

Black jest butikiem kreatywnym, wyróżniającym się odważną i profesjonalną kreacją wybranej marki. Nie boimy się cross-sellingu, łącząc ze sobą nawet najbardziej ekskluzywne marki. W tym przypadku są to firmy, których stałym elementem wizerunkowym jest kolor czarny. Styl blacka, oparty jest na sile koloru, jego głębi, zdecydowanym charakterze, ale nade wszystko potrzebna jest nuta elegancji i klasy – podkreśla Monika Piechowicz, New Business Director w Blacku.

Do aranżacji „Pauzy” użyto kilkadziesiąt metrów czarnego atłasu, przeszywanego aksamitem, kilkaset czarnych, tajemniczych pakunków bogatych w prezenty Blacka, kilka projektorów, specjalnie podświetlone gabloty, prace artystów, m.in. fotografie i filmy; wszystko miało przekonać klientów, że Black to kreacja najwyższej jakości.

Kolejny sukces za nami, sukces, którym się dzielimy. Podczas gali Blacka swój kunszt pokazali młodzi, uznani artyści, projektanci, styliści, muzycy, którzy na stałe zagościli w prestiżowym gronie tzw. galerii People Blacka, stając się niezwykłą siłą kreatywną dla naszych klientów – powiedział prezes Business Consulting Włodzimierz Majer.

Wydarzeniem wieczoru były: autorski pokaz mody Dominiki Nowak, przygotowany specjalnie dla Blacka (stylizacja, fryzury: „Maniewski”, biżuteria: Dorota Malek, make-up: Magda Paluch) oraz koncert kapeli Funky Koval.

 

Laureaci konkursu literackiego Black Pen

I nagroda: „Obsesja ma na imię Intimissimi” – Tomek Klarecki

(laureat uhonorowany został piórem Visconti „Black Pen”)

II nagroda: „Piękno wyzwolone” – Agnieszka Gryc

III nagroda: „Kondom… a sprawa polska” – Jerzy Sawicki

Przyznano dwa wyróżnienia:

Jak wygraliśmy Twingo” – Małgorzata Werner-Madi

Warszawskie ptaki” – Małgorzata Matera

Na konkurs wpłynęło blisko 140 prac. Przeważała tematyka związana z percepcją reklam, życiem pod naporem reklam, w ich otoczeniu. Popularne wśród piszących też było życie codzienne środowiska, branży (niektórzy laureaci znają je bardzo dobrze).