Był sobie czarny, czarny las a w tym czarnym, czarnym lesie stał sobie czarny, czarny stół, a na tym czarnym, czarnym stole leżała.. zwycięska praca w konkursie Black Pen.
W takich okolicznościach mogłaby zostać wręczona nagroda w konkursie zorganizowanym przez Black Creative Business Consulting. Wśród kilkudziesięciu metrów czarnego atłasu, przeszywanego aksamitem, w krakowskiej galerii „Pauza” ogłoszono wyniki konkursu literackiego Black Pen (I edycja, 2006). I nagrodę za opowiadanie „Obsesja na imię ma Intimissimi” odebrał Tomasz Klarecki.
Gala połączona była z imprezą promocyjną organizatora konkursu Black Creative Business Consulting, pn. „Sześć zmysłów”.
W krakowskim klubie „Pauza”, uchodzącym za jeden z ciekawszych w mieście, przeprowadzono z tej okazji prezentację selektywnych marek, oddziałujących na wszystkie nasze zmysły: Lexus, Visconti, Bose, Smirnoff, Kenneth Cole, Rouge Bunny Rouge, Nunc Fasion. Wśród nich był debiutujący Black Creative („szósty zmysł”).
– Black jest butikiem kreatywnym, wyróżniającym się odważną i profesjonalną kreacją wybranej marki. Nie boimy się cross-sellingu, łącząc ze sobą nawet najbardziej ekskluzywne marki. W tym przypadku są to firmy, których stałym elementem wizerunkowym jest kolor czarny. Styl blacka, oparty jest na sile koloru, jego głębi, zdecydowanym charakterze, ale nade wszystko potrzebna jest nuta elegancji i klasy – podkreśla Monika Piechowicz, New Business Director w Blacku.
Do aranżacji „Pauzy” użyto kilkadziesiąt metrów czarnego atłasu, przeszywanego aksamitem, kilkaset czarnych, tajemniczych pakunków bogatych w prezenty Blacka, kilka projektorów, specjalnie podświetlone gabloty, prace artystów, m.in. fotografie i filmy; wszystko miało przekonać klientów, że Black to kreacja najwyższej jakości.
– Kolejny sukces za nami, sukces, którym się dzielimy. Podczas gali Blacka swój kunszt pokazali młodzi, uznani artyści, projektanci, styliści, muzycy, którzy na stałe zagościli w prestiżowym gronie tzw. galerii People Blacka, stając się niezwykłą siłą kreatywną dla naszych klientów – powiedział prezes Business Consulting Włodzimierz Majer.
Wydarzeniem wieczoru były: autorski pokaz mody Dominiki Nowak, przygotowany specjalnie dla Blacka (stylizacja, fryzury: „Maniewski”, biżuteria: Dorota Malek, make-up: Magda Paluch) oraz koncert kapeli Funky Koval.
Laureaci konkursu literackiego Black Pen
I nagroda: „Obsesja ma na imię Intimissimi” – Tomek Klarecki
(laureat uhonorowany został piórem Visconti „Black Pen”)
II nagroda: „Piękno wyzwolone” – Agnieszka Gryc
III nagroda: „Kondom… a sprawa polska” – Jerzy Sawicki
Przyznano dwa wyróżnienia:
„Jak wygraliśmy Twingo” – Małgorzata Werner-Madi
„Warszawskie ptaki” – Małgorzata Matera
Na konkurs wpłynęło blisko 140 prac. Przeważała tematyka związana z percepcją reklam, życiem pod naporem reklam, w ich otoczeniu. Popularne wśród piszących też było życie codzienne środowiska, branży (niektórzy laureaci znają je bardzo dobrze).