Konsorcjum Ogilvy (Gruppy66Ogilvy, Ogilvy One, Ogilvy Interactive) wygrało przetarg na obsługę full service GE Money Banku.
GE Money po raz pierwszy zdecydował się przekazać obsługę wszystkich swoich marek – GE Money Bank, Dobry Kredyt i GEpard jednej Agencji. W zorganizowanym przetargu zwycięzcą okazało się konsorcjum Ogilvy. Kontrakt zostaje podpisany na okres 2 lat w zakresie komunikacji ATL i związanych z tym działań BTL.
Ogilvy będzie odpowiedzialne za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla wszystkich 3 marek.
Do przetargu zostały zaproszone Agencje: BBDO Warszawa, EURO RSCG, Young&Rubicam i Ogilvy.
Za zespół przetargowy w Ogilvy odpowiedzialni byli: Dariusz Kubuj – Dyrektor Strategiczny, OIga Sobieraj – Client Service Director, Michał Nowosielski – Dyrektor Kreatywny, Irek Broda – Zastępca Dyrektora Kreatywnego.
Zespół Klienta reprezentował: Piotr Machel – Dyrektor Biura Promocji, Tomasz Ziemiński – Brand Manager, Magdalena Lipinska – Brand Manager.