Agencja Reklamowa S4 dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). W Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych reprezentują ją Marcin Pleti – prezes zarządu oraz Michał Stanisz – wiceprezes zarządu.
– Cieszę się, że nasza wysoka pozycja w branży została potwierdzona przez środowisko stowarzyszone w SAR, a to zaproszenie do jest dla nas równocześnie zobowiązaniem. Dlaczego dopiero teraz? Chyba wcześniej za bardzo skupieni byliśmy na pracy” – tak o przystąpieniu S4 do SAR mówi Michał Stanisz – Research, Strategy & Development Director Agencji. Do SAR dołączyły również agencja Max Arpp oraz dom mediowy Guideline.
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych jest prestiżową organizacją branżową, do której należą łącznie 34 agencje reklamowe i 15 domów mediowych. Działa od 1997 roku i współtworzy tak ważne dla polskiego środowiska reklamy wydarzenia, jak konkurs EFFIE Awards, festiwal reklamy KTR, festival Cannes Lions – Young Creatives, konkurs Media Trendy, festiwal “Noc Reklamożerców” i Zjazd Reklamy.