Tegoroczne jury konkursu Media Trendy przyznało nagrodę specjalną – Człowieka Mediów 2006 roku – Annie Lubowskiej, szefowej Mediaedge:cia w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.
Do jesieni 2006 roku pełniła funkcję dyrektora zarządzającego Mediaedge:cia. W tym czasie firma otrzymała tytuł domu mediowego 2006 roku przyznany przez tygodnik Media&Marketing Polska.
Obecnie Anna Lubowska obok funkcji CEO Mediaedge:cia w Polsce, odpowiada za region Europy Centralnej i Środkowej. Jest pierwszą kobietą na tym stanowisku – zarówno w strukturach Mediaedge:cia, jak i wśród szefów domów mediowych w tym regionie.
Anna Lubowska związana jest z Mediaedge:cia początku jego istnienia tj. od 2003roku. Poprzednio pracowała w Young&Rubicam, gdzie prowadziła dział zajmujący się zakupem mediów, z czasem departament ten został wyodrębniony i powołano do życia The Media Edge, które po połączeniu z CIA Poland przekształciło się w Mediaedge:cia.
– Jestem bardzo dumna z tej nagrody. Zdecydowali o niej koledzy z branży: domy mediowe, media, agencje reklamowe. Uznanie w ich oczach liczy się dla mnie szczególnie. Myślę, że jest to uznanie nie tylko dla mnie, ale także dla osiągnięć całego zespołu Mediaedge:cia w Polsce – komentuje Anna Lubowska.
W 2007 roku jury konkursu Media Trendy przyznało 14 nagród głównych i wyróżniło 21 prac. Dwa składy jury przejrzały i oceniły łącznie 167 projektów. Wręczono również trzy nagrody specjalne i dwie nagrody Grand Prix.
Człowiekiem mediów roku 2007 zostali ex aequo Anna Lubowska, Dyrektor Zarządzająca Mediaedge:cia na Europę Środkową i Wschodnią oraz Piotr Walter, Prezes Zarządu TVN S.A.
Prestiżowa nagroda Medium Roku 2007 trafiła do TVN – największej komercyjnej stacji telewizyjnej w Polsce. Natomiast przedstawiciel Wydawnictwa Bauer oraz RMF FM odebrał statuetkę za wydarzenie biznesowe na rynku mediów w Polsce.
Media Trendy to istniejący od 2000 roku Konkurs Innowacji w Mass Mediach i Planowaniu Mediów – wyróżniający najbardziej kreatywne inicjatywy i przedsięwzięcia medialne, które stanowią o rozwoju branży i wyznaczają jej nowe kierunki rozwoju. W konkursie od początku biorą udział mass media – ogólnopolskie i regionalne, od czterech lat również domy mediowe, które nagradzane są za najbardziej innowacyjne mediaplany i wykorzystanie poszczególnych mediów w kampaniach. Z roku na rok konkurs cieszy się coraz większym zainteresowaniem – zwłaszcza ze strony domów mediowych. Gali konkursu Media Trendy zwykle towarzyszą szkolenia, konferencje lub warsztaty tematycznie związane z innowacyjnością w mediach. Od 2005 roku Media Trendy, wspólnie z Eskadrą, organizowało Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Na mocy podpisanej umowy pomiędzy SAR i Eskadrą, zaczynając od edycji 2007, Konkurs Innowacji w Mass Mediach i Planowaniu Mediów MEDIA TRENDY, dotychczas organizowany wspólnie, w całości przechodzi "na własność" Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.