To hasło pierwszej kampanii outdoorowej typu client advertising jaką realizuje od połowy sierpnia AMS – firma reklamy zewnętrznej oraz BEST MEDIA, wydawca magazynu OUTDOOR MEDIA. W ramach nietypowej akcji, na 100 billboardach w całym kraju pojawiło się 45 leyatów z logotypami poszczególnych reklamodawców OUTDOOR MEDIA – jedynego periodyku branżowego poświęconego branży out of home i druku wielkoformatowego. Motyw pijącej szampana kobiety, na typowo dyskotekowym leyaucie doskonale nawiązuje do 2. urodzin wydawnictwa.
Kampanie typu client advertising realizowane są z powodzeniem w pismach branżowych. Jednym z takich przypadków była kampania BRE Banku z wykorzystaniem jego rzeczywistych klientów. Nigdy jednak dotąd nie objęła ona aż tak dużej grupy docelowej – 45 różnych firm z którymi współpracuje zleceniodawca kampanii.
Redakcja nie informowała swoich klientów o kampanii i miejscu gdzie zlokalizowane są ich nośniki. AMS umożliwił wydawnictwu jednak tak dokładne dobranie lokalizacji, że już w kilka godzin po zawieszeniu plakatów otrzymywało informacje od swoich reklamodawców. – Dziś na tablicy AMS zauważyłam logo – szalenie podobne do naszego. Pomyślałam, że to raczej niemożliwe (choćby z racji mojego słabego wzroku). Ale co tam – postanowiłam zawrócić i przyglądnąć się z bliska. I było to jednak nasze logo. Bardzo miłe zaskoczenie. Miło było również przeczytać kilka słów poniżej logo – coś od Was dla nas. Życzymy Redakcji WSZYSTKIEGO DOBREGO na kolejne lata współpracy -napisała do redakcji Anna Żurawska z drukarni wielkoformatowej Planet Graf.
W tym tygodniu rozpocznie się akcja b2b mająca na celu zachęcenie wszystkich bohaterów kampanii do wykonania zdjęć pod swoim billboardem. Wszystkie zostaną zamieszczone w urodzinowym – wrześniowym wydaniu magazynu OUTDOOR MEDIA oraz nagrodzone szampańskimi zestawami firmowych upominków OUTDOOR MEDIA.
W czerwcu br zadebiutował portal outdoor-media.pl oraz wydawca przygotował w formie katalogu Poland Print angielską wersję magazynu. Obecnie trwają przygotowania do targów OUTDOOR&MEDIA Expo, których BEST MEDIA będzie organizatorem.
Klient: Best Media, wydawca OUTDOOR MEDIA
Opiekun klienta: Aleksandra Nalepa, AMS
Dyrektor kreatywny: Robert Załupski, BEST MEDIA
Grafik: Elżbieta Kłos, BEST MEDIA
Planowanie mediów: BEST MEDIA
Zdjęcie: Flash Press Media
Druk: Print&Display Polska
www.outdoor-media.pl