Logo

Marketing MIX

Clear Channel Poland poszerza zasięg oferty reklamy w miejscu sprzedaży

Clear Channel Poland, pionier i lider w segmencie reklamy w miejscu sprzedaży, rozszerza długoletnią współpracę z Tesco, wprowadzając do swojej oferty nowe obiekty handlowe tej sieci.

Oferuje kampanie w 74 hipermarketach sieci Tesco, na terenie 60 miast. Równolegle Clear Channel kontynuuje współpracę z innymi sieciami: E. Leclerc, Kaufland, Billa, Selgros i Lidl, umożliwiając swoim klientom komunikację reklamową w 420 obiektach handlowych, generujących w sumie 15 mln kontaktów konsumenckich miesięcznie.

We wrześniu Clear Channel wprowadza także specjalną jesienną ofertę sześciu produktowych pakietów zasięgowych dla następujących form: drzwi wejściowe, wózki, naklejki podłogowe, stopery, separatory kasowe i podajniki do wydawania reszty.

W zależności od pakietu, rabaty kształtują się od 8 do 15%. Ponadto firma proponuje rabatowy system lojalnościowy dla reklamodawców, którzy po raz kolejny korzystają
z oferty reklamy w miejscu sprzedaży.