W nowej, odmienionej formule rusza siódma edycja konkursu Galerii Plakatu AMS, tym razem poświęcona wirtualnej rzeczywistości i internetowi. Partnerem konkursu jest blox.pl.
Po raz pierwszy w tej edycji konkursu uczestnik będzie mógł wypowiedzieć się, wybierając jedno z dwóch wariantów hasła konkursowego „sieć = alienacja” lub „sieć = wspólnota”. Tym samym, projektując plakat, będzie miał szansę zabrać głos w dyskusji i opowiedzieć się zarazem za pewną wizją postrzegania internetu. Celem tej edycji jest dyskusja na temat jego społecznej roli – promocja internetu, który integruje jednostki osamotnione lub ostrzeżenie przed ceną, jaką nieuchronnie płacą jego użytkownicy. Partnerami konkursu są gazeta.pl i blox.pl. Na potrzeby edycji został uruchomiony blog „galeriaplakatu.blox.pl”, pod którym każdy może zabrać głos w dyskusji.
Patronem merytorycznym tej edycji konkursu jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, które ufundowało nagrody dodatkowe. Wybrani przez jury uczestnicy konkursu trafią na „short listę” w eliminacjach do konkursu Young Creatives, organizowanego w roku 2008 przez Best MP Agency oraz Klub Twórców Reklamy działający przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych w Polsce. Najlepsze zespoły, które wygrają polskie eliminacje wyjeżdżają do Cannes zmierzyć się z najlepszymi teamami z innych krajów.
Konkurs ma charakter otwarty. Prace można składać do 12 listopada 2007 r. pod adresem audytora konkursu – firmy KPMG.