Logo

Marketing MIX

VISCOM – wielki sukces i nowi wystawcy

Udział BEST MEDIA – wydawcy magazynu OUTDOOR MEDIA w targach Viscom w Düsseldorfie i promocja targów OUTDOOR&MEDIA EXPO zakończyły się ogromnym sukcesem. Stoisko firmy odwiedziło ponad 2000 osób – w tym wielu gości z Polski.
 
Viscom przyniósł również ponad 10 nowych wystawców targów OME. Do grona wystawców dołączyły polskie firmy m.in.: polskie firmy Masterprint XL z Swarzędza z 48 metrowym stoiskiem czy też  CopyMAX z 33 m2, oraz zagraniczni dostawcy mediów i maszyn.
 
– Nasz udział w targach OME będzie debiutem w Polsce. Oferta organizatora oraz olbrzymie wsparcie medialne są najlepsza ofertą wśród polskich imprez i gwarancją sukcesu – mówi Andrea Lund, z firmy IBENA.
 
Efektem rozmów na Viscomie jest także nowa przestrzeń na targach – FUTURE CITY do której wspólnie z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej zaproszono czołowych dostawców mediów miejskich i najnowszych nośników OOH.
 
W sumie już prawie 110 firm zarezerwowało powierzchnię wystawienniczą na targach. Przewidywany jest udział ponad 250 wystawców. Swój udział w targach potwierdzili zarówno najwięksi gracze na rynku, jak i firmy dla których OME będą debiutem na targach branżowych.
 
zamów materiały promocyjne: www.ome.com.pl
———————————————————————————————————————————————-
IAA patronem OME
 
Kolejna prestiżowa organizacja Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) objęła swoim Patronatem targi OUTDOOR&MEDIA EXPO oraz konferencję FUTURE. Patronem została wcześniej Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej
 
– Pragnę podziękować za wsparcie i umożliwienie zaprezentowania podczas Targów wystawy ACT Responsible, poświęconej największym osiągnięciom w dziedzinie CSR. Jestem przekonany, że zaproszenie do prelekcji przedstawiciela IAA będzie nie tylko znakomitym dopełnieniem samej wystawy, ale także ważnym punktem w debacie na temat przyszłości branży komunikacji marketingowej. Wierzę, że wszystkie przedsięwzięcia, w których będziemy mieli przyjemność uczestniczyć, przyczynią się do promowania dobrych praktyk oraz do poprawy wizerunku branży reklamowej w Polsce – napisał w oficjalnym potwierdzeniu patronatu Paweł Kowalewski, prezes IAA.
 
Niezwykła wystawa „ACT Responsilbe – Advertising Community Together”, prezentuje światowy dorobek kreatywny w dziedzinie reklamy wspierającej odpowiedzialność społeczną i zrównoważony rozwój. Wystawa przez siedem lat swojego istnienia odwiedziła wiele miast na wszystkich kontynentach, min. Cannes, Davos, Paryż, Nowy Jork, Ateny, Londyn, Mediolan, Santiago de Chile, Brukselę a nawet dotarła do Ammanu i Dubaju.