Logo

Marketing MIX

Inwestycje w sieć tablic Motorway

Jet Line powiększyła swoją ofertę tablic 12×4 Motorway do ponad 200 nośników. Firma plasuje się obecnie się na drugim miejscu w tym segmencie nośników reklamowych, z udziałem około 25% w ich ogólnej liczbie, którą szacuje się na około 850 powierzchni.

Sieć tablic 12×4 firmy Jet Line składa się z tablic jedno-, dwu- i trójstronnych. Nośniki są rozmieszczone w miastach oraz przy wszystkich głównych trasach w Polsce, w tym obszarze Jet Line jest rynkowym liderem. Pierwsze 20 powierzchni wprowadzono do eksploatacji w 2000 roku. Od tego czasu co roku sieć zwiększa się o ponad 20 nowych powierzchni. Jet Line planuje dalszy rozwój sieci w największych miastach Polski, ale także w pobliżu lotnisk i przejść granicznych.

Motorway to jeden z flagowych produktów Jet Line. Nośniki znajdują się zawsze w doskonałych lokalizacjach, wybieranych na podstawie natężenia ruchu pojazdów (według badania Pomiar Ruchu na zlecenie GDDKiA, dzięki któremu można określić średni dobowy ruch pojazdów samochodowych dla każdego odcinka drogi, przy którym znajduje się tablica reklamowa). Lokalizacje są także dobierane pod kątem jakości: liczy się długi najazd, miejsce na zewnętrznym łuku drogi, niezakłócony odbiór przekazu reklamowego przez drzewa czy inne nośniki reklamowe i, wreszcie, jakość samej ekspozycji – idealne wyklejenie plakatów, nienaganne oświetlenie plansz reklamowych.  Główni zleceniodawcy kampanii na nośnikach Motorway reprezentują takie branże jak telekomunikacja, motoryzacja, sieci stacji paliw, ubezpieczenia czy nieruchomości i materiały budowlane. Ostatnio na nośnikach Motorway reklamują się m.in. Polkomtel (Plus) i Netia (Play).