Logo

Marketing MIX

Jet Line zwycięża w przetargu mediowym Polkomtela

Firma reklamy wielkoformatowej Jet Line będzie udostępniać Polkomtelowi do kampanii outdoorowych swoje tablice reklamowe 12×4 m należące do sieci Motorway. To efekt rozstrzygniętego niedawno przetargu na dostawców powierzchni reklamowych formatu 12×4. Kontrakt obowiązuje do końca 2008 roku.
 
Polkomtel SA, właściciel marki Plus GSM, spośród ponad 200 powierzchni należących do Jet Line wybrał pulę nośników (głównie w miastach), na których będzie prowadził działania reklamowe.

– Sieć tablic Motorway 12×4 m jest obecnie bardzo intensywnie rozbudowywana w największych polskich miastach. Umowa z Polkomtelem dotycząca nośników miejskich dowodzi, że nasze plany pokrywają się z oczekiwaniami rynku – komentuje Agnieszka Łupińska z działu sprzedaży Jet Line.
Motorway to jeden z flagowych produktów Jet Line. Nośniki znajdują się zawsze w doskonałych lokalizacjach, wybieranych na podstawie natężenia ruchu pojazdów (według badania Pomiar Ruchu na zlecenie GDDKiA, dzięki któremu można określić średni dobowy ruch pojazdów samochodowych dla każdego odcinka drogi, przy którym znajduje się tablica reklamowa). Lokalizacje są także dobierane pod kątem jakości: liczy się długi najazd, miejsce na zewnętrznym łuku drogi, niezakłócony odbiór przekazu reklamowego przez drzewa czy inne nośniki reklamowe i, wreszcie, jakość samej ekspozycji – idealne wyklejenie plakatów, nienaganne oświetlenie plansz reklamowych.
Polkomtel jest trzecim operatorem telefonii komórkowej, obok Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era) i P4 (Play), korzystającym z sieci tablic Jet Line.