Firma Tele2 rozstrzygnęła przetarg na obsługę skonsolidowanego budżetu mediowego w krajach Europy Północnej i Środkowej. Reklamodawca powierzył planowanie i zakup mediów domom mediowym należącym do Publicis Groupe Media (Starcom, MediaVest oraz ZenithOptimedia). W Polsce obsługa pozostanie w gestii domu mediowego Starcom.
Przetarg mediowy Tele2 dotyczył dziesięciu rynków, w tym: Szwecji, Norwegii, Austrii, Niemiec, Polski, Holandii, Estonii, Litwy, Francji oraz Szwajcarii, na których dotychczas reklamodawca współpracował z różnymi domami mediowymi.
– Od kilku lat pracowaliśmy z Tele2 na wybranych rynkach w Europie. Jesteśmy wyjątkowo zadowoleni, że teraz nasze relacje regionalne zacieśnią się. Praca z tak ambitnym, doświadczonym i nastawionym na intensywny rozwój klientem jest dla nas ogromnym przywilejem – powiedział Iain Jacob, CEO EMEA sieci Starcom.
Polski oddział Starcomu współpracuje z Tele2 od 2003 r.