Logo

Marketing MIX

KreacjaPro zaprojektowała logo

KreacjaPro zaprojektowała logo Systemu Expo służącego do obsługi imprez targowych, eventów oraz projektów seminaryjno-konferencyjnych. Promo Expo już po raz kolejny współpracuje z firmą Andrzeja Pągowskiego. Projekt jest realizowany w ramach programu Innowacyjna Gospodarka i dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

– Logo System Expo jest zbudowane z nowoczesnego kroju pisma, który swoim technicznym charakterem nawiązuje do dziedziny w jakiej porusza się firma. Składa się z dwóch wysmakowanie zestawionych ze sobą kolorów. Ciepłej, nasyconej zieleni, która automatycznie kojarzy się z ekologią, co dzisiaj jest ważnym wykładnikiem. Odbiorca podświadomie będzie mieć uczucie, że firma mająca takie logo jest przyjazna. Zieleń połączona jest z współcześnie bardzo modny fioletem. To zestawienie nadaje logotypowi nowoczesnego charakteru – mówi Urszula Pągowska, która zaprojektowała logo.

Logo zostanie wykorzystane w kampanii systemu obejmującej outdoor, reklamę w prasie branżowej oraz działania  w Internecie. System Expo został zaprojektowany w celu zminimalizowania obciążenia wystawców targów czy też uczestników  imprez z koniecznością wypełnienia olbrzymiej ilości formularzy. Ponadto będzie platformą komunikacyjną zarówno z wystawcami, zwiedzającymi, jak i z dziennikarzami. System oferuje zgłaszanie zapotrzebowania na powierzchnię targową, konferencyjną oraz inne usługi związane z organizacją imprezy targowej.

System będzie także kompleksowym narzędziem do raportowania i zlecenia realizacji zamówień w firmie obsługującej imprezy targowe. Można go będzie również wykorzystywać do mniejszych projektów seminaryjno-kongersowych. Projekt odpowiada na potrzeby organizatorów imprez targowych w zakresie usprawnienia działań związanych z organizacją targów od strony obsługi wystawców, zwiedzających i mediów oraz zmniejszenia kosztów prowadzenia takiej obsługi oraz na potrzeby wystawców, zwiedzających i mediów w zakresie usprawnienia procesu rejestracji i innej obsługi mogącej być przeprowadzaną zdalnie podczas przygotowywania imprez targowych. W ramach dotacji PROMO EXPO otrzymała także środki na stworzenie strony produktowej, wynagrodzenia dla pracowników pracujących przy projekcie oraz kampanię marketingową. Realizacja projektu potrwa do listopada 2010 r.