Logo

Marketing MIX

Polska bez barier

150 tys. zł, 100 tys. zł oraz 50 tys. zł, tyle warte są trzy kampanie na nośnikach reklamy zewnętrznej ufundowane przez firmę AMS SA w ogólnopolskim konkursie Polska bez barier. Kampanie mają szansę wygrać te województwa, miasta, powiaty lub gminy, które zgłoszą do konkursu obiekty lub przestrzenie publiczne najlepiej dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Konkurs organizowany jest przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, przy współpracy z Kancelarią Sejmu RP pod patronatem honorowym Marszałka Sejmu. Do konkursu można zgłaszać obiekty i przestrzenie w następujących kategoriach:

1) administracja centralna i samorządowa (m.in.: urzędy gmin, urzędy skarbowe, urzędy centralne);

2) transport i przestrzeń publiczna (m.in.: dworce lotnicze i kolejowe, przystanki, stacje metra, ciągi komunikacyjne i piesze);

3) edukacja (m.in.: szkoły, przedszkola, uczelnie);

4) kultura i sztuka (m.in.: muzea, kina, teatry, biblioteki, zabytki);

5) służba zdrowia i rehabilitacja (m.in.: szpitale, przychodnie, apteki, sanatoria);

6) sport i rekreacja (m.in. stadiony, hale sportowe, baseny, obiekty noclegowe, parki, szlaki turystyczne);

7) finanse (m.in.: banki);

8) handel i usługi, biura;

9) obiekty mieszkalne (domy, osiedla).

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy przygotować dokumentację fotograficzną dostosowanego obiektu oraz wypełnić ankietę konkursową w terminie do 10 grudnia 2009 r. Oficjalne rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w styczniu 2010 r. w Kancelarii Sejmu RP.