Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczęła współpracę z portalem EventSpace.pl w zakresie merytorycznym i dziennikarskim obejmującym rynek artykułów promocyjnych. Członkowie Izby mogą liczyć na 20% rabat na reklamę w portalu. – Cieszymy się z kolejnego medium wspierającego rynek artykułów promocyjnych. Priorytetem w naszej organizacji jest jak najszersze propagowanie artykułów promocyjnych, jako skutecznego narzędzia reklamowego. EventSpace.pl poprzez swoje powiązanie z branżą eventową jest doskonałym kanałem informacyjnym dla promocji naszych Członków i samej Izby – mówi Karol Małyska, członek zarządu PIAP.
EventSpace.pl to pierwszy, profesjonalny portal wiedzy dla osób pracujących w szeroko rozumianej branży eventowej. Miejsce poświęcone rynkowi eventów w Polsce i na świecie, dające szerokie spojrzenie na rodzaje, skalę i możliwości organizacji różnego rodzaju imprez. Odbiorcami serwisu są ludzie powiązani z branżą – twórcy eventów, dostawcy usług i narzędzi eventowych, jak również managerowie zajmujący się komunikacją eventową marek oraz osoby odpowiedzialne min. za planowanie oraz zakup wyjazdów biznesowych oraz eventów. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z PIAP.Artykuły promocyjne są ważnym elementem rynku eventowego i te kwestie chcemy poruszać na portalu. Myślę że z tej współpracy wynikną same dobre rzeczy, zarówno dla naszych czytelników jak i dla członków PIAP. Ustalamy stały rabat dla członków PIAP w wysokości 20% na reklamę graficzną (billboard, skyscraper, rectangle). Oferta rusza od 02.11.2009, myślę, że bezterminowo, do odwołania – mówi Arkadiusz Sutryk wydawca portalu EventSpace.pl.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partner do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 60 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.