Logo

Marketing MIX

Stanowisko Cityboard Media w sprawie badań rynku reklamy zewnętrznej

Firma Cityboard Media przedstawiła swoje zdanie, dotyczące badań runku reklamy zewnętrznej. Firma nie kwestionuje konieczności i zasadności przeprowadzenia badań outdooru. Zaprezentowana członkom IGRZ metodologia „Postar” jest zdaniem przedstawicieli firmy adekwatna do przedmiotu badań i cieszy się uznaniem. Jednakże dobrą praktyką przed podjęciem decyzji co do wyboru firmy badawczej, jest zapoznanie się z różnymi dostępnymi na rynku metodami badań, tak pod względem stosowanej metodologii jak i kosztów projektu. Jest to tym bardziej istotne, że wyniki badań mają służyć nie tylko członkom IGRZ ale także środowisku klientów, reklamodawcom i domom mediowym w Polsce. Cityboard Media zgłosiło także postulat aby w projekt zaangażować także przedstawicieli reklamodawców i domów mediowych, ponieważ dysponują oni bogatą praktyką w planowaniu kampanii oraz wykwalifikowanymi specjalistami w tej dziedzinie.