Logo

Marketing MIX

W listopadowym OOH magazine:

RYNEK DOSTAWCÓW MEDIÓW I MASZYN
GALERIOWE KAMPANIE
DIGITAL OOH
EVENTY ŚWIĄTECZNE
RYNEK PRODUCENTÓW POS
OKLEJANIE SAMOCHODÓW
ZAKOPOWER – GWIAZDA OOH

Rynek dostawców mediów i maszyn
W raporcie przyjrzymy się ofertom dostawców – najpopularniejszym produktom z ich portfolio, klientom, trendom na rynku, nowościom w ofercie oraz perspektywom na najbliższy okres.

Galeriowe kampanie
Galerie i centra handlowe nie szczędzą środków na outdoorowe kampanie. W listopadzie pokażemy kilka ciekawych kreacji, a przedstawiciele centrów opowiedzą o marketingowych zabiegach galerii.

Digital OOH
Trudno jednoznacznie prognozować, jak potoczy się przyszłość cyfrowego wielkiego formatu. Nikt raczej nie wróży, by wyparł tradycyjny outdoor. Większość ekspertów z branży DS twierdzi,
że oferta DOOH pozostanie raczej prestiżowym rozwiązaniem dla reklamodawców.

Eventy świąteczne
Święta to okres wzmożonej aktywności marketingowej praktycznie w większości sektorów.
W kolejnym numerze przyjrzymy się, na ile okres przedświąteczny angażuje branżę eventową, kto
i dlaczego inwestuje w typowo przedświąteczne imprezy.

Rynek producentów POS
POS-owcy opowiedzą o trendach na ich rynku – jakiego rodzaju materiały cieszą się największym zainteresowaniem, na co stawiają klienci, co stanowi obecnie wyzwanie dla branży POS. I na ile marketerzy są skłonni inwestować w reklamę w miejscu sprzedaży i które branże wybijają się pod tym względem.

Oklejanie samochodów
Reklama mobilna cieszy się coraz większym zainteresowaniem, firmy z rynku oklejania samochodów oferują zainteresowanym coraz więcej szkoleń z tego zakresu. Są w stanie zaoferować coraz więcej możliwości.

W dziale Visual&Print jak zwykle można znaleźć informacje na temat instalacji, dni otwartych
i premier nowych urządzeń.

W listopadzie także stałe rubryki:
– newsy z rynku
– OOH magazine by Andrzej Pągowski
– felieton Sławomira Krynickiego
– wojna płci
– ambientowy zawrót głowy