Logo

Trade marketing

BLUETRAFFIC do pomiaru ruchu

Firma dMP4 Sp. z o.o. wprowadziła do sprzedaży system monitorowania ruchu i identyfikacji odwiedzających, w obiektach takich jak centra handlowe, sieci stacji benzynowych, czy miejsca o znaczeniu turystycznym. System nazywa się BLUETRAFFIC i służy do  monitorowania ruchu osób w oparciu o identyfikację osobistych urządzeń elektronicznych drogą radiową (z wykorzystaniem łącza BLUETOOTH). – BLUETRAFFIC przeznaczony jest głównie dla właścicieli hal targowych, galerii handlowych, władz lokalnych i organizatorów imprez masowych.  Pozwala on pozyskać cenne informacje o ruchu po całym obiekcie lub po sieci obiektów (a więc np. w obrębie galerii handlowej lub po sieci stacji benzynowych lub dworców). Informacje te mogą być również cenne dla przyszłych i obecnych najemców powierzchni reklamowej, obiektów handlowych czy wystawienniczych.  – mówi Paweł Ratyński, prezes dMP4. – To nieocenione narzędzie dla działów marketingu przy planowaniu działań a także dla właścicieli obiektów i osób odpowiedzialnych za rozmieszczenie reklam – dodaje.