Logo

Marketing MIX

Live Marketing Concept dla Mercedes-Benz Polska

Agencja Live Marketing Concept (ICP Group) zrealizowała dla kluczowych klientów pojazdów ciężarowych Mercedes-Benz Polska grę miejską prezentującą system Fleetboard, będący narzędziem do zarządzania flotą pojazdów ciężarowych.

Gra polegała na pokonaniu wyznaczonej trasy zlokalizowanej w ścisłym centrum Warszawy z pomocą road-book, mapy i wskazówek umieszczonych na trasie. Zgodnie z filozofią wyrażoną hasłem „przyszłość potrzebuje przeszłości” trasę gry rozmieszczono w historycznej części Warszawy na tle której prezentowano nowoczesne technologie zastosowane w systemie Fleetboard. Jeden z punktów zlokalizowany był przy Trakcie Królewskim, gdzie umiejscowiono z jednej strony pojazd Mercedes 170V z 1937 roku, który uczestnicy musieli uruchomić (był to pojazd odpalany na korbkę), a z drugiej strony nowoczesny pojazd ciężarowy Mercedes-Benz Actros, na którym prezentowano możliwość odczytywania informacji wysłanych zdalnie od dyspozytora zarządzającego flotą samochodową.

Centrum dowodzenia znajdowało się w warszawskim hotelu Shearaton. Wieczorem uczestnicy wzięli udział w kolacji, zorganizowanej w restauracji Adler.