Logo

Marketing MIX

W listopadowym OOH magazine

Galeriowe kampanie
Galerie i centra handlowe nie szczędzą środków na outdoorowe kampanie. W listopadzie pokażemy kilka ciekawych kreacji, a przedstawiciele centrów opowiedzą o marketingowych zabiegach galerii.

Digital OOH
Trudno jednoznacznie prognozować, jak potoczy się przyszłość cyfrowego wielkiego formatu. Nikt raczej nie wróży, by wyparł tradycyjny outdoor. Większość ekspertów z branży DS twierdzi, że oferta DOOH pozostanie raczej prestiżowym rozwiązaniem dla reklamodawców.

Eventy świąteczne
Święta to okres wzmożonej aktywności marketingowej praktycznie w większości sektorów. W listopadowym numerze przyjrzymy się, na ile okres przedświąteczny angażuje branżę eventową, kto i dlaczego inwestuje w typowo przedświąteczne imprezy.

Rynek producentów POS
POS-owcy opowiedzą o trendach na ich rynku – jakiego rodzaju materiały cieszą się największym zainteresowaniem, na co stawiają klienci, co stanowi obecnie wyzwanie dla branży POS. I na ile marketerzy są skłonni inwestować w reklamę w miejscu sprzedaży, a także które branże wybijają się pod tym względem.

Rynek dostawców mediów i maszyn
W listopadowym raporcie przyjrzymy się ofertom dostawców – najpopularniejszym produktom z ich portfolio, klientom, trendom na rynku, nowościom w ofercie oraz perspektywom na najbliższy okres.

Oklejanie samochodów
Reklama mobilna cieszy się coraz większym zainteresowaniem, firmy z rynku oklejania samochodów oferują zainteresowanym coraz więcej szkoleń z tego zakresu. Są w stanie zaoferować coraz więcej możliwości.

Oprócz tego w numerze stałe rubryki – m.in. newsy z rynku, ciekawe realizacje, ambientowy zawrót głowy, wywiad z Sebastianem Karpiel-Bułecką, wojna płci.