Trzy warszawskie agencje reklamowe: AUH Elwira, IMC Group, HABAS oraz krakowska Artigraf, od listopada 2009 r. zasiliły szeregi Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Decyzja o przyłączeniu została podjęta po stworzeniu w Izbie Sekcji Agencji Reklamowych. Ma ona zająć się nadzorem nad komunikacją z dostawcami oraz nadzorowaniem prac nad kampanią reklamową skierowaną do końcowego klienta.
– Cieszy nas coraz większa aktywność agencji reklamowych. Zainteresowanie długofalowymi działaniami Izby jest bardzo duże i co więcej nowe podmioty wyrażają aktywną chęć brania bezpośredniego udziału w realizacji statutowych działań. Sekcja Agencji Reklamowych będzie miała za zadanie opracować projekt wizerunkowej kampanii reklamowej branży artykułów promocyjnych, jaka planowana jest w 2010 r. – mówi Katarzyna Wojniak, Sekretarz Zarządu PIAP.
Firma HABAS powstała w 1993 roku. Od samego początku działała wyłącznie w sektorze B2B. Była jedną z pierwszych firm na rynku artykułów biurowych dostarczających produkty na podstawie własnego katalogu. W roku 1999 nastąpiło połączenie z liderem rynku brytyjskiego firmą DUDLEY Stationery z Londynu co zaowocowało stworzeniem ogólnopolskiej sieci dystrybucji. Od 2000 roku firma HABAS działa, jako Agencja Reklamowa dokładając do oferty kolejne działy. Firma ruszyła nową drogą zaczynając od grafiki i poligrafii idąc przez grupę gadżetów i upominków reklamowych. Od kilku lat firma organizuje również eventy i koncerty.
Habas jest Autoryzowanym Przedstawicielem większości wiodących importerów i producentów. Firma posiada własny ośrodek eventowy – miasteczko country, tory do jazdy off-road, paintball, strefa extreme.
IMC GROUP jest firmą realizującą projekty w branży reklamowej, w ramach sekcji: IMC PROMO, IMC EVENT oraz IMC EDU. Spółka specjalizuje się w działaniach promocyjnych, prowadzonych w Polsce w oparciu o generalną dystrybucję B2B niemieckiej marki – Troika, w segmencie premium. IMC Group jest także dedykowanym partnerem do rynku B2B firmy technologicznej – Creative. Sekcja IMC EVENT zajmuje się kompleksową organizacją wydarzeń na zamówienie Klienta, a także realizacją własnych, autorskich projektów m.in. jako współorganizator imprezy UEFA FUTSAL CUP 2008/09, sponsor siatkarskiego klubu extra klasy JADAR oraz pomysłodawca i współrealizator – wraz z Universal Polska – projektu festiwalowego 4Seasons of House Music. IMC EDU jest komórką wspierającą projekty Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki – Rynek pracy otwarty dla wszystkich 2010/11.
AUH Elwira powstała jesienią 1990 roku. Jest Agencją zajmującą się obsługą reklamową i poligraficzną firm. Głównymi zaletami jej działalności jest doskonała znajomość europejskiego rynku upominków reklamowych i konkurencyjne ceny. AUH Elwira jest członkiem europejskiego stowarzyszenia producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych – PSI. W latach 2008, 2009 firma otrzymała „Korony Reklamy” znajdując się wśród trzech wyróżnionych firm reklamowych w ramach programu Solidni w Biznesie. Współpraca z firmą odzieżową Fruit of The Loom zaowocowała podpisaniem umowy o wykonywaniu odzieży korporacyjnej w oparciu o odzież Frui of The Loom. Elwira dysponując własnym studiem graficznym projektuje i wykonuje prace poligraficzne a własna hafciarnia i pracownia termo transferu i Hot Stampingu pozwalają szybko i precyzyjnie wykonać nawet najtrudniejsze zlecenie.
ARTIGRAF- Artykuły Reklamowe – Profesjonalna Oferta dla Firm. Profil firmy obejmuje: Sprzedaż, znakowanie i dystrybucję artykułów promocyjno-reklamowych .W ofercie znajdują się artykuły reklamowe produkcji krajowej i zagranicznej, począwszy od drobnych i najbardziej popularnych po wyszukane w smaku i elegancji gustowne prezenty. Oferta zawiera łącznie ponad 9001 modnych, unikalnych i wyselekcjonowanych produktów najwyższej jakości, zaprojektowanych przez prestiżowy zespół europejskich projektantów. Działalność firmy Artigraf, oparta jest na kreatywności i doświadczeniu. Nasza praca ma na celu uzyskanie wysokiej satysfakcji Klienta poprzez dostarczenie najwyższej jakości produktów i usług, zgodnych ze zdefiniowanymi wymaganiami w założonym budżecie i czasie. Wszystkie artykuły mają funkcjonalny i ekskluzywny wygląd, są bardzo dekoracyjne, odzwierciedlają nowoczesny styl. Perfekcyjnie dopasowują się do tych klientów, którzy chcą oferować unikalny i nadzwyczajny produkt.
1. Ponad 10 lat doświadczeń na rynku reklamowym
2. Ponad 9001 produktów, sprawdzonych i przetestowanych pod kątem zgodności z przepisami i standardami Unii Europejskiej.
3. Ponad 1000 nowości każdego roku!
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 70 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl.