Logo

Marketing MIX

Aster z nową kampanią

Aster, dostawca czterech usług telekomunikacyjnych, rozpoczyna kampanię promującą internet szerokopasmowy oraz mobilny. – Celem kampanii jest przekonanie potencjalnych klientów do zakupu internetu w Aster. Ma ona pokazać, że dzięki abonentowi usługi w Aster, klient może korzystać z sieci bez przerwy. W domu dostęp do informacji zapewnia szerokopasmowy internet stacjonarny, z kolei poza domem, kiedy jesteśmy np. w podróży, komunikację ze światem umożliwia nam internet mobilny – wyjaśnia Beata Mazurkiewicz, kierownik komunikacji marketingowej firmy. Reklama operatora pojawi się przede wszystkim na frontlight'ach, backlight'ach i citylightach w Warszawie, Krakowie, Zielonej Górze a także w metrze. Usługa promowana będzie dodatkowo za pośrednictwem największych portali w prasie oraz w rozgłośniach radiowych. Kampania rozpoczęła się 16 listopada i potrwa do połowy grudnia. Kreacje do kampanii przygotowały agencje White Rabbit (OOH, radio, prasa) oraz OS3 multimedia (internet). Za planowanie i zakup mediów odpowiadają U2 Media (OOH, radio, prasa) i Value Media (internet).