6 listopada br. agencja marketingu zintegrowanego TEQUILAPolska „ożywiła” na kilka dni symbole Poznania. W rolę „ożywionych pomników” wcieliła się dwójka poznańskich aktorów. Uliczny happening był przedsmakiem uroczystości, związanych z obchodami imienin patrona jednej z głównych ulic Poznania. Co roku, 11 listopada ulicami miasta przechodzi barwny korowód, prowadzony przez jadącego na koniu Św. Marcina. W tym roku świętomarciński pochód został urozmaicony obecnością „ożywionych” symboli Poznania: obok Starego Marycha i Bamberki pojawili się także Zyga Latarnik, Pyra i słynne poznańskie Koziołki. Happening przygotowała agencja TEQUILAPolska w ramach współpracy z marką Lech PILS (Kompania Piwowarska SA), która od kilkunastu już lat jest sponsorem głównym obchodów poznańskiego święta. Dodatkowo agencja przygotowała specjalną, okolicznościową promocję przy zakupie trzech piw Lech PILS można było otrzymać podkładki pod kufle z poznańskimi symbolami miasta.