Logo

Marketing MIX

Cityboard Media stawia na Bonda

Kampania nowego kanału filmowego Telewizji n – nFilmHD, pod hasłem „Włącz nowy kanał filmowy” realizowana dla ITI Neovison na nośnikach Cityboard Media otrzymała tytuł Plakat Miesiąca w październikowej odsłonie konkursu City Plakat. Profesorowie ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, jako jury konkursu,  wytypowali najlepsze w ich ocenie layouty reklamowe, jakie w październiku zagościły na nośnikach Cityboard Media. Zwyciężyły plakaty promujące nowy kanał filmowy telewizji n – nFilmHD (w trzech wersjach: z Iron Manem, Indianą Jonesem i nowym Jamesem Bondem – „Quantum of Solace”).

– Niewątpliwie uwierzyliśmy w siłę płynącą z prostego przekazu, wskazującego na obecność wielkich gwiazd w telewizji nowej generacji n a dokładnie w kanale nFilmHD – komentuje wygraną Elżbieta Oryl, kierownik działu planowania i zakupu mediów ITI Neovision. – Szczególne podziękowania kierujemy pod adresem Agencji BNA za twórczą inspirację, Agencji Taxidriver za bardzo prostą, ale przez to właśnie trudną do wykonania wizualizację oraz sobie samym za powstrzymanie się od typowej dla naszej profesji potrzeby, aby wykorzystać każde wolne miejsce – dodaje