Logo

Marketing MIX

System Expo z nowym project managerem

Tomasz Rola objął stanowisko project managera Systemu Expo, innowacyjnego oprogramowania służącego do obsługi imprez targowych, eventów oraz projektów seminaryjno-konferencyjnych. Na stanowisku zastąpił Magdalenę Miętkiewicz.

Projekt jest realizowany w ramach programu Innowacyjna Gospodarka i dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Tomasz dotychczas zajmował się działaniami e-commerce dla firmy z branży kosmetycznej. Do jego nowych obowiązków należeć będzie nadzór nad tworzeniem systemu oraz prawidłowością dokumentacji techniczno-księgowej projektu. Dodatkowo nadzoruje pracę specjalisty ds. sprzedaży. Tomasz Rola ma 27 lat i jest absolwentem Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie. Jego pasją jest astronomia, nowe technologie i komunikacja.

System Expo został zaprojektowany w celu zminimalizowania obciążenia wystawców targów czy też uczestników  imprez z koniecznością wypełnienia olbrzymiej ilości formularzy. Ponadto będzie platformą komunikacyjną zarówno z wystawcami, zwiedzającymi, jak i z dziennikarzami. System oferuje zgłaszanie zapotrzebowania na powierzchnię targową, konferencyjną oraz inne usługi związane z organizacją imprezy targowej.

System będzie także kompleksowym narzędziem do raportowania i zlecenia realizacji zamówień w firmie obsługującej imprezy targowe. Można go będzie również wykorzystywać do mniejszych projektów seminaryjno-kongersowych. Projekt odpowiada na potrzeby organizatorów imprez targowych w zakresie usprawnienia działań związanych z organizacją targów od strony obsługi wystawców, zwiedzających i mediów oraz zmniejszenia kosztów prowadzenia takiej obsługi oraz na potrzeby wystawców, zwiedzających i mediów w zakresie usprawnienia procesu rejestracji i innej obsługi mogącej być przeprowadzaną zdalnie podczas przygotowywania imprez targowych.

W ramach dotacji firma PROMO EXPO otrzymała także środki na stworzenie strony produktowej, wynagrodzenia dla pracowników pracujących przy projekcie oraz kampanię marketingową. Realizacja projektu potrwa do listopada 2010 r.