Logo

Marketing MIX

Levi’s i Dzień Walki z AIDS

W tym roku Levi’s® w ramach działań na rzecz Światowego Dnia walki z AIDS do współpracy zaprosił młodych, brytyjskich artystów, którzy zwizualizowali swoje wizje na temat tej choroby. Motywem przewodnim wszystkich prac jest wyrażenie samych siebie poprzez hasło „JA, JESTEM”. Artyści swoimi pracami chcą przekazać pozytywne myśli i wibracje wszystkim tym, którzy są zarażeni wirusem, potencjalnie mogą być lub na co dzień stykają się z tym problemem. Fani artystycznego podejścia do ważnych problemów dzisiejszego świata będą mogli zebrać całą kolekcję pocztówek a oprócz tego na znak solidarności w sklepach Levi’s® zaopatrzyć się w czerwone wstążki, które symbolizują, że problem AIDS i HIV nie jest obojętny ani marce ani jej klientom.
Czterech europejskich artystów Mysterious Al, PinkyVision, Ihok i Matt Sewell  podarowało swoje prace, które zostaną użyte w komunikacji mającej wspomóc zwiększanie świadomości znaczenia Światowego Dnia Walki z AIDS. Na stronie www.levi.com zostanie stworzona specjalna zakładka, gdzie będzie można zobaczyć prace artystów i zapoznać się z informacją na temat Światowego Dnia Walki z AIDS.