Wirtualna Polska poszerzyła ofertę multimedialnej sieci reklamowej AdTotal o 1,5 tys. ekranów LCD należących do spółki Atvertin. System digital signage spółki Atvertin obejmuje monitory w hipermarketach Tesco w kilkudziesięciu miastach w Polsce. – Digital signage jest nową, niezwykle atrakcyjną formą dotarcia do odbiorcy. Buduje wizerunek nowoczesnej marki, silnie opierając się zjawisku tzw. szumów reklamowych – komentuje Paulina Zyśk-Lisica z zespołu zakupu powierzchni reklamowej dla sieci AdTotal. Oprócz hipermarketów Tesco oferta LCD sieci AdTotal obejmuje 336 ekranów w sklepach Piotr i Paweł, 4 tys. monitorów w 800 salonach fryzjerskich, monitory w 65 placówkach Deutsche Banku, 192 restauracje McDonald's oraz lotniska i dworce. Sieć oferuje ponadto reklamę w internecie, telewizji, na urządzeniach mobilnych i bankomatach.