Arbitrzy z Komisji Etyki Reklamy działającej przy Radzie Reklamy oddalili trzy skargi na: plakat reklamowy perfum Playboy z portfolio Coty oraz spoty telewizyjne produktów Marsa, karmy dla psów Pedigree i batonów Twix. Reklama perfum uznana została przez skarżącego za „kryptoreklamę pisma pornograficznego” natomiast w przypadku spotu Pedigree argumentacja opierała się na tym, że pokazywanie podczas pory śniadaniowej psich odchodów w kadrze jest ohydne. Z kolei w skardze dotyczącej reklamy batonów Twix skarżący stwierdził, że bohaterowie tej reklamy powtarzający słowa: ciastko, karmel, czekolada, zachowują się jak osoby chore na nerwicę natręctw, czyli według obecnej nomenklatury, zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne, co w opinii skarżącego świadczy o jawnym wyśmiewaniu się z osób chorych na tę chorobę. Po rozpatrzeniu wszystkich trzech skarg arbitrzy oddalili je, uznając, że reklamy nie naruszyły zasad środowiskowej samoregulacji.