Logo

Marketing MIX

Panasonic wprowadza nowe modele

Firma Panasonic poinformowała o wprowadzeniu pierwszych trzech modeli ekranów plazmowych z serii 12. Nowe ekrany wielkoformatowe powstały głównie z myślą o rynku cyfrowych nośników informacyjno-reklamowych (stosowanych np. w handlu i przemyśle rozrywkowym). Wykorzystują one technologię Panasonic NeoPDP, która poprawia jakość obrazu i podwaja wydajność, przy jednoczesnym zmniejszeniu ich grubości i wagi. Pierwsze dostępne ekrany z serii 12 to modele o przekątnej 58, 65 i 85 cali. Można je montować poziomo lub pionowo dzięki łatwemu w użyciu systemowi wejść, który odpowiada szerokiej gamie funkcji wyświetlacza.

– Wprowadzenie serii 12 z technologią NeoPDP to duży krok naprzód w strategii firmy Panasonic zmierzającej ku zdobyciu pozycji lidera rynku wyświetlaczy wielkoformatowych –  mówi Robert Więckowski, sales & marketing manager professional plasma displays w Panasonic Polska.

– Rynek profesjonalny potrzebuje coraz większych wyświetlaczy do szeregu zastosowań w przestrzeni publicznej oraz podczas prezentacji i różnych wydarzeń. Seria 12 spełnia branżowe oczekiwania dotyczące ekranów wielkoformatowych, które są ekologicznie wydajne i jednocześnie oferują elastyczność, niezawodność i wysoką jakość obrazu wymaganą przez profesjonalistów z branży audio-wideo – dodaje.

Pierwsze ekrany z serii 12 pojawią się na rynku w grudniu. Ceny ekranów plazmowych serii 12 w Polsce nie zostały jeszcze ustalone.