Logo

Marketing MIX

James Bond wybrałby Audi

Agencja Orchidea Group odpowiedzialna była za wykreowanie i zrealizowanie eventu, którego celem było stworzenie uczestnikom możliwości poznania nowego,  sportowego oblicza samochodów marki Audi. Impreza została zorganizowana w salonie Auto Viva, gdzie przybyli goście przenieśli się do filmowej rzeczywistości Casino Royale. Podczas wieczoru wystąpili DJ-e Nelly i Nuno.

– Event to świetny sposób na komunikację z klientami. To okazja do bliższego poznania się i zaprezentowania nowego oblicza znanego wszystkim produktu – tłumaczy Jarosław Mioduszewski, dyrektor ds. sprzedaży Audi w Auto Viva.

– Zadanie nie było proste, jednak odpowiedni sposób komunikacji przed eventem i dobór programu sprawiły, że salon wypełnił się gośćmi po brzegi – wyjaśnia Bartek Lachowski, dyrektor zarządzający w Orchidea Group Sp. z o.o.
– Praca z doświadczonym partnerem to sama przyjemność. A mówiąc o przyjemnościach, myślę, że James Bond z pewnością wybrałby Audi – dodaje Bartek Lachowski.