Logo

Marketing MIX

Incentive Concept dla Shell Polska

Agencja Incentive Concept zrealizowała w hotelu „Pan Tadeusz” w Serocku szkolenie dla firmy Shell Polska, które zostało przeprowadzone zgodnie z wybranymi standardami Bristish Standard, określającymi realizację takich projektów w sposób środowiskowo zrównoważony. Standard ten dotyczy zleceniodawcy, organizatora oraz wszelkich poddostawców usług związanych z eventem a więc m.in. takich elementów produkcji jak: fazy przygotowania, środków transportu, miejsca wydarzenia firmowego, materiałów użytych do produkcji czy cateringu.

W przypadku eventu dla firmy Shell zostały zrealizowane następujące elementy:

– organizacja eventu w pobliżu siedziby firmy (w odległości ok. 50 km) – oszczędność paliwa i środowiska naturalnego,

– przejazd autobusami, nie zaś autami osobowymi – oszczędność paliwa i ochrona środowiska naturalnego,

– konferencja zorganizowana w sali z dziennym oświetleniem – oszczędność energii elektrycznej; kawa na przerwie kawowej pochodząca z plantacji Fair Trade.

– lokalna kuchnia, czyli lokalne, świeże dania, nie zaś te pochodzące z odległych stron i importu – tańsze koszta uprawy, dowozu/importu egzotycznych potraw.