Coroczne grudniowe pytanie o miniony rok, w bieżącym siłą rzeczy było pytaniem o kryzys. Nie dało się tego uniknąć, ale wydźwięk podsumowania wcale nie jest tak pesymistyczny, jak mogłoby się wydawać. Tym bardziej zachęcamy do zapoznania się z grudniowym numerem „OOH magazine”.
Na temat sytuacji w każdej z branż – out of home, digital signage, POS, event i visual & print – wypowiadają się eksperci z wielu firm. W numerze można więc przeczytać, w jakiej kondycji firmy kończą 2009 r., jakie mieli obawy i na ile znalazły Ne potwierdzenie w rzeczywistości. To także próba oceny aktualnego stanu poszczególnych rynków. Wypowiadają się m.in. przedstawiciele domów mediowych, którzy od pewnego czasu poszukują nowych rozwiązań dla reklamodawców, często wg nowego klucza. Prezentujemy także zestawienie najważniejszych z punktu widzenia firm wydarzeń. Pusta nie pozostaje na szczęście tabela tegorocznych sukcesów, co bardzo nas cieszy.
Oprócz podsumowania roku 2009, w grudniowym numerze można także znaleźć:
niusy z rynku – nie tylko te najświeższe, ale także wybrane informacje z całego roku
wywiad z Wojciechem Fibakiem
zbiór mott życiowych tegorocznych uczestników wojen płci
wywiad z Petrą Lassahn, event director targów Viscom
felieton Sławomira Krynickiego
Zapraszamy do lektury.