Logo

Marketing MIX

Orchidea Group z nowym programem

Orchidea Group Sp. z  o.o. rozpoczęła realizację nowego programu pod nazwą  „Power of Art inspired by Orchidea Group”, który w zamierzeniach twórców ma na celu promować i wspierać kreatorów kulturalnego krajobrazu w polskim świecie biznesu. Program „ Power of Art” ma w swych założeniach obejmować szeroki wachlarz działań od wydawnictw woluminów płytowych po organizację wernisaży, wystaw i kameralnych koncertów debiutujących i uznanych już artystów oraz niestandardowe działania artystyczne wkomponowane w wydarzenia eventowe. Pierwszą realizacją w ramach „Power of Art”  będzie wydanie przez agencję płyty niezależnego muzyka Marka Podkowy.

– Wspieranie kultury jest  na całym świecie zjawiskiem szeroko wykorzystywanym w polityce wizerunkowej wielu korporacji, spełniając jednocześnie jakże pożyteczną rolę społeczną. Mecenat kultury może być skutecznie wykorzystany jako alternatywne narzędzie w komunikacji pomiędzy partnerami biznesowymi – mówi Bartek Lachowski, dyrektor zarządzający w Orchidea Group Sp. z o.o.

Więcej szczegółów na temat samego programu można znaleźć na stronie internetowej agencji.